arnsor Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har nettopp kjøpt en Acer Aspire 5613. Orbicam er integrert og det virket ok til å begynne med. Plutselig så er jeg oppned på bildet Noen som har vært borti det? Har forsøkt å legge inn nye drivere og slette og legge inni gjen Orbicam,men jeg er fremdeles oppned på Msn Noen gode forslag fra dere som har brukt Vista en stund. Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har nettopp kjøpt en Acer Aspire 5613. Orbicam er integrert og det virket ok til å begynne med. Plutselig så er jeg oppned på bildet Noen som har vært borti det? Har forsøkt å legge inn nye drivere og slette og legge inni gjen Orbicam,men jeg er fremdeles oppned på Msn Noen gode forslag fra dere som har brukt Vista en stund. 9085817[/snapback] Snu kameraet og laptopen . Neida, men jeg kan fortelle deg at flere i klassen min har hatt lignende problemer med integrerte webcam og Windows Vista. Håper det er en trøst. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Sjekk kamera innstillingene. Det skal være noe parametere du kan forandre. Finner du noe som heter "Image orientation"? Endret 18. juli 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
arnsor Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Sjekk kamera innstillingene. Det skal være noe parametere du kan forandre. Finner du noe som heter "Image orientation"? 9096330[/snapback] Hei og takk for hjelpen ,nå virker det. Fant parametrene i utforsker og fikk ordnet derfra. Godt å slippe og henge med hodet ned hele dagen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Sjekk kamera innstillingene. Det skal være noe parametere du kan forandre. Finner du noe som heter "Image orientation"? 9096330[/snapback] Hei og takk for hjelpen ,nå virker det. Fant parametrene i utforsker og fikk ordnet derfra. Godt å slippe og henge med hodet ned hele dagen 9097526[/snapback] Hehe, det hadde blitt litt slitsomt i lengden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå