Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Automat Girkasse Audi A6 2001

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk hull mellom radiatoren og girkasse kjølingen. Fikk dermed frostveske i girkassa og den begynte å tulle har renset og renset men hjelper ikke.

Så det jeg lurer på noen som har vært borti dette?

Noen som vet om noen som kan overhale? og om det lønner seg?

Vet noen hvor man kan få tak i ny kasse?

Vet noen hvor man kan få tak i brukt kasse?

Er på jakt etter billigste løsning;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RATS - Ringstad Automatic Transmission Service er rimelige og gjer veldig godt arbeid. du kan rekne med rundt 20 000 for overhaling med ny converter, ned mot halvparten viss converteren er i brukbar stand. det er mange andre som overhalar kasser og, men etter det eg har hørt er det veldig mange av dei som gjer dårleg jobb.

ny kasse er nok ikkje nødvendig, og det blir dyrt. det kan vere snakk om 50-60 000.

brukt kasse kan vere et alternativ, det kan du få tak i hos høgger. eg vil tru automatkasser frå VW og Scoda (f.eks passat og octavia) og vil passe på bilen din, men det må andre bekrefte/avkrefte. pris på dette veit eg ikkje.

Lenke til kommentar
RATS - Ringstad Automatic Transmission Service er rimelige og gjer veldig godt arbeid. du kan rekne med rundt 20 000 for overhaling med ny converter, ned mot halvparten viss converteren er i brukbar stand. det er mange andre som overhalar kasser og, men etter det eg har hørt er det veldig mange av dei som gjer dårleg jobb.

ny kasse er nok ikkje nødvendig, og det blir dyrt. det kan vere snakk om 50-60 000.

brukt kasse kan vere et alternativ, det kan du få tak i hos høgger. eg vil tru automatkasser frå VW og Scoda (f.eks passat og octavia) og vil passe på bilen din, men det må andre bekrefte/avkrefte. pris på dette veit eg ikkje.

9088322[/snapback]

Takker ;) Ringer i morra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...