trulsmoen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei Jeg har planer om og kjøpe et et stk Dynavoice F6 høytallere. Så lurte jeg på om noen visste om en billig forsterker (ikke mer enn 2000,-) som jeg kan bruke sammen med høytallerne + en sub jeg kan koble på seinere har ikke så veldig mye peiling på det med forsterkere* så håper på svar fra noen som har litt greie på det Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Skal du ha forsterker til 2000,- som kan drive de greit, så må du nok ty til brukt. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Eller kjøpe en Cambridge 340 A. Forresten er det bedre å poste på stereoanlegg enn her,lite med aktivitet i denne delen. Pluss at det virker som du kun skal ha stereo(?) og da snakker vi feilposting. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Hm, den forsterkeren driver de, men langt i fra optimalt, vil jeg tro. De kommer til å slite med dypere frekvenser. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Måte på da,jeg har selv kjørt F6 med en Argon som absolutt ikke kan ha vært særlig sterk av seg. Kan få sjekket strømforsyningen på denne men vil tro den ligger på noe rundt 300 watt. Det gikk lekende lett og hørtes bedre ut enn jeg hadde forventet så. Og når han i tillegg forteller at han skal ha en sub eliminerer det mesteparten av problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå