Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Flotte nyheter! En kamerat av meg har GTA: LCS visstnok upatchet, skal bort å hente det senere i dag, får håpe han hadde rett angående patche, isåfall skal jeg ha en 3.40 OE i kveld! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Har søkt litt rundt på forumet, men har ikke funnet noe, så ender opp med å poste enda et spørsmål Har nå laget en EBOOT.PBP av det første crash badicoot spillet (å gode minner, min første opplevelse med sony ) utifra en .ccd fil, men den er 521 MB, er det noen måte å gjøre denne mindre? Foreløpig har jeg bare et 2GB minnekort, kommer til å slite med plass etterhvert om alle spillene skal ta såpass med plass :S Burde jeg evt kjøpe flere MSPD kort som jeg veklser mellom, alt ettersom hvilke programmer jeg har på de? Endret 17. juli 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ok, skal vi se her da.. Har åpnet UMD lokket, er ikke noe skrift på hovedkortet, så det betyr at jeg ikke har TA-082 kort da? Men hvordan vet jeg at jeg ikke har en patchet versjon av GTA? Kameraten jeg låner dt av kunne ikke finne boksen som fulgte med, så her sitter jeg med et UMD Video- Dodgeball cover med GTA:LCS... Er det mulig å se på den om den er patchet? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Om du putter inn UMD'en på PSP, og det følger med en firmware oppdatering til 2.0 under GAME så har du en unpatchet PSP. Sjekk gjerne flere ganger om du har TA-082 kort for å være sikker. Jeg så flere ganger etter om jeg hadde TA-082 kort, downgraderte og alt gikk galt, etter det har jeg lært meg hvor skriften skal stå, så kan lett finne ut om jeg har en TA-082 kort eller ikke.. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg så flere ganger etter om jeg hadde TA-082 kort, downgraderte og alt gikk galt, etter det har jeg lært meg hvor skriften skal stå, så kan lett finne ut om jeg har en TA-082 kort eller ikke.. 9091387[/snapback] Om det står, så skal det være på høyre side, helt øverst, omtrent under open kanppen? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det skal stå på høyre side, og det skal være synlig. Om du har TA-079 så er det på venstre side og ligger litt skjult. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Faen, der så jeg noe orange skrift ja! Rett under skrue-hullet til høyre, altså den rett til vesntre for "open" knappen, men klarer ikke se hva som står, ettersom en stor metalbit står foran :S Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Men det er bare skriften du kan se? Du kan ikke se noen andre skrift andre steder? Hvis det ikke står noe andre steder enn under metallbiten så har du ikke TA-082 kort. Om det ikke står noe på høyre side om du ser PSP'en bakfra, så har du ikke TA-082 kort. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ettersom det ikke er noe TYDELIG skrift på høyre side og heller ikke noe litt skjult på venstre side, så regner jeg med at jeg kan trygt si at jeg ikke har noen av de to kortene? Står heller ikke i guiden om jeg burde formatere Memory Sticken via PSPen før jeg starter, burde jeg? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det kan være lurt å formatere memory sticken før og etter nedgraderingen, og etter du har oppgradert til OE også. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er ikke så nøye for deg å vite om du har TA-082 eller ikke heller. Du skal jo benytte 3.03 downgraderen, som støtter alle hovedkort.. Men, det kan jo være kjekt å vite hva du har uansett da.. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 aah, oki, vel... Det er en ikke-2-dager gammel PSP en gang, skader ikke å være sikker Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er jo greit å vite det... Har du fått skaffet deg GTA, og skal snart prøve deg på downgrade eller? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Har fått låne GTA av en kamerat og driver å laster ned downgrade software nå Litt redd for å bricke her, men om alt går galt går jeg i butikken å hevder at den ikke funket når jeg fikk den Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det går helt sikkert ikke galt, hvis du er nøye og følger punktene riktig! De fleste brick oppstår ved brukerfeil... Men skjønner at du er redd! Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 andre gangen jeg får opp feilmelding nå, rett etter at jeg unzipper softwaret -.- Har alt forflyttet meg til en ny pc... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Forklar? Hva står det? Hva er det du unzipper? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 "Project1 har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Hvis du holdt på med noe, kan informasjonen du arbeidet med ha gått tapt. Fortell Microsoft om dette problemet. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous." Standard Windows feilmelding, blir bedt om å enten sende eller ikke sende feilrapporten -.- Dette skjer når jeg prøver å sette i gang Easy_downgrader_Versie_1.exe filen som jeg lastet ned fra linken i guiden... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Det der ser veldig hjemmesnekra ut.. Programmet altså... La meg finne en skikkelig en til deg.. Last ned denne: 3.03 Downgrader! (Rapidshare) Og gjør det som står i readme. Følg hvert punkt og prikke! Så går det nok bra.. Blir nesten det samme å lese engelsk som norsk.. (Syntes jeg) Vi vil oppdatere denne feilen så fort som mulig! Endret 17. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk! Veit ikke helt hva jeg skal ha gjort uten slike som deg og Uylum2, dere er virkelig livreddere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå