Gå til innhold

Noen spørsmål angående PSP og Homebrew


Dryzz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har søkt litt rundt på forumet, men har ikke funnet noe, så ender opp med å poste enda et spørsmål :p

Har nå laget en EBOOT.PBP av det første crash badicoot spillet (å gode minner, min første opplevelse med sony :D ) utifra en .ccd fil, men den er 521 MB, er det noen måte å gjøre denne mindre?

Foreløpig har jeg bare et 2GB minnekort, kommer til å slite med plass etterhvert om alle spillene skal ta såpass med plass :S

 

Burde jeg evt kjøpe flere MSPD kort som jeg veklser mellom, alt ettersom hvilke programmer jeg har på de?

Endret av Dryzz
Lenke til kommentar

Ok, skal vi se her da..

 

Har åpnet UMD lokket, er ikke noe skrift på hovedkortet, så det betyr at jeg ikke har TA-082 kort da?

Men hvordan vet jeg at jeg ikke har en patchet versjon av GTA? Kameraten jeg låner dt av kunne ikke finne boksen som fulgte med, så her sitter jeg med et UMD Video- Dodgeball cover med GTA:LCS...

Er det mulig å se på den om den er patchet?

Lenke til kommentar

Om du putter inn UMD'en på PSP, og det følger med en firmware oppdatering til 2.0 under GAME så har du en unpatchet PSP. Sjekk gjerne flere ganger om du har TA-082 kort for å være sikker.

 

Jeg så flere ganger etter om jeg hadde TA-082 kort, downgraderte og alt gikk galt, etter det har jeg lært meg hvor skriften skal stå, så kan lett finne ut om jeg har en TA-082 kort eller ikke..

Lenke til kommentar
Jeg så flere ganger etter om jeg hadde TA-082 kort, downgraderte og alt gikk galt, etter det har jeg lært meg hvor skriften skal stå, så kan lett finne ut om jeg har en TA-082 kort eller ikke..

9091387[/snapback]

 

Om det står, så skal det være på høyre side, helt øverst, omtrent under open kanppen?

Lenke til kommentar

Ettersom det ikke er noe TYDELIG skrift på høyre side og heller ikke noe litt skjult på venstre side, så regner jeg med at jeg kan trygt si at jeg ikke har noen av de to kortene?

 

Står heller ikke i guiden om jeg burde formatere Memory Sticken via PSPen før jeg starter, burde jeg?

Lenke til kommentar

"Project1 har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

 

Hvis du holdt på med noe, kan informasjonen du arbeidet med ha gått tapt.

 

Fortell Microsoft om dette problemet.

We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous."

 

Standard Windows feilmelding, blir bedt om å enten sende eller ikke sende feilrapporten -.-

 

Dette skjer når jeg prøver å sette i gang Easy_downgrader_Versie_1.exe filen som jeg lastet ned fra linken i guiden...

Lenke til kommentar

Det der ser veldig hjemmesnekra ut.. Programmet altså...

 

La meg finne en skikkelig en til deg..

 

Last ned denne: 3.03 Downgrader! (Rapidshare)

 

Og gjør det som står i readme. Følg hvert punkt og prikke! :D Så går det nok bra.. Blir nesten det samme å lese engelsk som norsk.. (Syntes jeg)

 

Vi vil oppdatere denne feilen så fort som mulig! :)

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...