Dryzz Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har omsider selv kjøpt meg en psp, og nå er jeg veldig spent! hehe! Har fulladet den, og har funnet ut at den er en V.2.81, via GAME kategorien står det at jeg kan velge å oppdatere den til V.1.52, burde jeg gjøre dette om jeg vil "modde" den slik at jeg kan få lagt inn mine gamle PS1 spill, eller skal jeg bare beholde versjonen jeg har? Har lest litt rundt på forumet angående denne "moddingen" og det er to ting versjoner som stadig popper opp, V.1.5 og versjon "3.-et-eller-annet-OE", hvem av disse burde jeg ha, eller er det et fett? Endret 17. juli 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ok, har funnet ut av denne 3.03 OE versjonen, den er altså V.1.5 og Sony's 3.03 satt sammen, osm blant annet kan lese .iso filer, slik at jeg kan spille av mine backup spill... Og siden jeg har versjon 2.81 er jeg nødt til å oppgradere til 3.03 via sticky guiden, men er det slik at man er nødt til å ha GTA spillet? Lenke til kommentar
petlek Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Ja eller oppgrader til 3.50 å bruk lumines måten til å downgrade til 1.50. Endret 16. juli 2007 av petlek Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Er det ingen måte å unngå bruken av spill på? Har nettopp punget ut 2.5 tusen kr for dette, budsjette har strammet seg noe utrolig pga av dette -.- Evt mye går dette spillet for i disse dager? Lenke til kommentar
petlek Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er ingen måte og downgrade uten en av de spillene. Jeg kjøpte meg lumines for 108kr. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 baah, utrolig kjipt, men allikelvel utrolig smart Hva heter dette GTA Spillet da, får se om jeg finner det for en billig penge... Lenke til kommentar
petlek Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Pass på så du ikke kjøper feil versjon av gta,det er en patcha versjon som gjør så du ikke kan downgrade med den. Her du kan se forskjellen, http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/374048 Endret 16. juli 2007 av petlek Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei Dryzz! Skal prøve å hjelpe deg her.. Takk for positiv tilbakemelding forresten.. Det varmer! Du sier du har en PSP med firmware 2.81. Hvis du vil få denne ned på 1.5, også til OE deretter, må du nok desverre skaffe deg enten GTA: Liberty City(som er upatchet(noe som betyr at den har en 2.0 upgrader i seg)), eller Lumines, for å så downgrade. Du kan også kanskje gå tilbake til butikken, spørre dem pent om du kan bytte den inn i en annen modell, som har lavere firmware. Kanskje de viser forståelse for dette, og gir deg lov! Hvordan du finner ut åssen firmware PSP'n har via å se på esken står i Guidesamletråden.Guidesamletråden Hvis ikke dette er mulig, må du nesten få tak i en av de spillene jeg har nevnt ovenfor, for å så kunne nyte PS1 spill på PSP'n + et hav av andre muligheter. (Spillene koster fra 200kr og oppover, til informasjon! ) Håper det løser seg! Jeg er uansett her til å hjelpe hvis det skulle være noe! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Vel, på esken står det at jeg har versjon L, noe som ikke står i guiden, men bokstaven er på samme plass som det vedlagte bilde i guiden, så jeg mene jeg har rett Tror ikke det skal være så vanskelig å skaffe penger til spille som det skal være å faktisk finne den upatchede versjonen av GTA eller Lumines 1 Men om det er slik at jeg bare trenger spillet for oppgraderingen, så kan je jo kanskje låne det av noen kamerater om de skulle i lykkens skyld faktisk ha det , for jeg trenger det vel ikke regelmessig? Er ikke stort annet jeg får gjort tenker jeg :S Reiser på en måneders ferie på fredagen, er grunnen til at jeg stresser med å få gjort detta Endret 17. juli 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg kjøpte meg lumines for 108kr. 9086416[/snapback] Hvor var detta? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vel, på esken står det at jeg har versjon L, noe som ikke står i guiden, men bokstaven er på samme plass som det vedlagte bilde i guiden, så jeg mene jeg har rett Tror ikke det skal være så vanskelig å skaffe penger til spille som det skal være å faktisk finne den upatchede versjonen av GTA eller Lumines 1 Men om det er slik at jeg bare trenger spillet for oppgraderingen, så kan je jo kanskje låne det av noen kamerater om de skulle i lykkens skyld faktisk ha det , for jeg trenger det vel ikke regelmessig? Er ikke stort annet jeg får gjort tenker jeg :S Reiser på en måneders ferie på fredagen, er grunnen til at jeg stresser med å få gjort detta 9087004[/snapback] Du trenger spillet bare ved selve downgradinga ja.. Etter det kan du jo bare levere det tilbake hvis du eventuelt lånte det av en venn! Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Høres bra ut! Da er dagens plan klar Får plage vettet av folk å spørre om de har spilla da, får se hva det blir til i enden av dagen... Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Nok en ting jeg har kommet over... Det er slik at jeg mister internett browseren ved å downgrade til 1.5, men den kan igjen opprettes med homebrew når den er oppgradert til 3.5.0 OE? Hadde vært kjekt å kunne laste ned spill demoer fra PSP hjemmesiden på nettet, ute at det oppstår noe problemer se... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Altså, når du har nedgradert til 1.5 også oppgradert til 3.40 OE, så får du alle muligheter som Sony's 3.40 har, deriblant internett browseren (: Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Synes slike tråder burde stenges. Alle skjønner hva som foregår. Det er piratvirksomhet og det burde ikke diskuteres på forumet. Man gir hele oppskriften her og det eneste man trenger er å laste ned spillene. For min del så kjøpte jeg en PSP i går og er strålende fornøyd med den. Kjøper orginale spill og bruker oppdateringene som kan lastes ned fra PSP. Har bare 2 spill til den nå, men skal kjøpe flere når jeg har bestemt meg for hva jeg skal ha Endret 17. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg gjorde akkurat det samme som deg elr jeg tørte egentlig ikke og drive med downgrading og sånt, men er skikkelig fornøyd med maskinen og grafikken er noe annet enn DS. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Synes slike tråder burde stenges. Alle skjønner hva som foregår.Det er piratvirksomhet og det burde ikke diskuteres på forumet. Man gir hele oppskriften her og det eneste man trenger er å laste ned spillene. For min del så kjøpte jeg en PSP i går og er strålende fornøyd med den. Kjøper orginale spill og bruker oppdateringene som kan lastes ned fra PSP. Har bare 2 spill til den nå, men skal kjøpe flere når jeg har bestemt meg for hva jeg skal ha 9088420[/snapback] Vel, selve "Homebrew" som en del av tittelen kan vel ha hintet til dette, men eneste jeg har lyst til å gjøre er å kjøre mine gamle PSX spill på PSP, veit ikke om dette er ulovelig jeg, tenker det sikkert er det, ettersom selve Homebrew ikke er tillat, men ser ikke hva som er galt i det jeg gjør... Svindler ikke Sony for noe penger, bruker spillene jeg har selv kjøpt, og så klart kjøper jeg også UMD spill... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Synes slike tråder burde stenges. Alle skjønner hva som foregår.Det er piratvirksomhet og det burde ikke diskuteres på forumet. Man gir hele oppskriften her og det eneste man trenger er å laste ned spillene. For min del så kjøpte jeg en PSP i går og er strålende fornøyd med den. Kjøper orginale spill og bruker oppdateringene som kan lastes ned fra PSP. Har bare 2 spill til den nå, men skal kjøpe flere når jeg har bestemt meg for hva jeg skal ha 9088420[/snapback] For å gjøre det klart: Det må ikke nødvendigvis lede til piratvirksomhet hva som blir diskutert her, og hva som står i stickyen. Det er også godkjent av mange Moderatorer, som sikkert også har spurt Admins her på diskusjon.no om dette er lov å ha her. Det er heller ikke ulovlig med homebrew, emulatorer etc. Mange av guidene er heller ikke skrevet for å lede til piratvirksomhet. Det med PSX emulatoren. Guiden er skrevet for de som har spillet selv, og som vil kunne spille det på PSP'n. Man velger selv om man skal bryte reglene ved å laste ned et piratkopiert spill, for å så kjøre det på PSP'n. Og: Man bryter ingen regler ved å kjøre homebrew på PSP'n. Tror du norske nettsider som pspnett, hadde hatt lov til å ha ALT om homebrew og OE firmwares tilgjengelig da? Endret 17. juli 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
petlek Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) edit Endret 18. juli 2007 av petlek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå