Gå til innhold

Formatere en laptop harddisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den vil ikke lese XP cd'n pga det ligger inne en korrupt xp versjon som gjør at XP installasjonen vil ikke starte :dontgetit:

Hvilket program kan jeg bruke?

9085461[/snapback]

Får du starta pcn i det hele tatt?

9085478[/snapback]

Jepp. Men når jeg prøver å starte installasjonen så skjer ingenting, ellers så begynner den på den korrupte installasjonen. Men det funker ikke pga cd-rommen er halvveis ødelagt. hmm

Lenke til kommentar
Den vil ikke lese XP cd'n pga det ligger inne en korrupt xp versjon som gjør at XP installasjonen vil ikke starte :dontgetit:

9085461[/snapback]

9085478[/snapback]

Jepp. Men når jeg prøver å starte installasjonen så skjer ingenting, ellers så begynner den på den korrupte installasjonen. Men det funker ikke pga cd-rommen er halvveis ødelagt. hmm

9085494[/snapback]

Den forstod jeg ikke :S Er cd-rommen på laptopen ødelagt?

Lenke til kommentar

9085461[/snapback]

9085478[/snapback]

9085494[/snapback]

Den forstod jeg ikke :S Er cd-rommen på laptopen ødelagt?

9085502[/snapback]

Sånn halvveis, men det er ikke det som er problemet nå :p

Kan jeg bare stikke 2,5" harddisken rett på vanlig IDE kabel i den stasjonære eller?

Lenke til kommentar
Kan jeg bare stikke 2,5" harddisken rett på vanlig IDE kabel i den stasjonære eller?

9085519[/snapback]

Nei. Det finnes riktignok adapter for 2.5" disker, men det hjelper deg ikke. Du må starte installasjonen i den PC'en du skal installere på. Så du trenger en CD-ROM som fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...