HJELP Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 http://members.msn.com/default.msnw?mpp=42...c1zSdc1GyIAFCU$ Kos dokker Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Så fint da - MSN nekter meg å se bildet fordi jeg benytter Opera - en webbrowser som "ikke" har mulighet til å vise det... fy skamme seg MS! Lenke til kommentar
HJELP Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Viser bare at man kan gjøre noe annet en og sitte på pcn hele dagen :-? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Viser bare at man kan gjøre noe annet en og sitte på pcn hele dagen :-? Du er en av dem/oss ja.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Systemkrav for å bruke MSN Medlemskatalog MSN Medlemskatalogen er for tiden ikke kompatibel med nettleseren din. Dette behøver du for å kunne benytte MSN sin medlemskatalog: Internet Explorer 4.0 eller nyere Du kan laste ned nyeste versjon gratis her: http://www.microsoft.com/windows/ie. - eller - Netscape Navigator 4.x eller nyere For å finne ut mer, gå til: http://home.netscape.com. Vi er lei for problemer dette kan skape for deg. Vi håper du vil kunne boltre deg snart i MSN sin Medlemskatalog! det fikk jeg når jeg brukte Opera med identifiser opera 6.05 og når jeg brukte Opera med identifiser MSIE 5.0 fikk jeg se bildet.... :/ muffins... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hva var meningen med denne tråden? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Lurer eg også på... Viser fram dine (eller noken andre sine?? ) muskla har vel INGEN intresse av andre enn deg sjøl... eller...?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er da søppel folkens.."chill out!" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er da søppel folkens.."chill out!" Ja, her kan man jo poste alt, bare det er innenfor reglementet ! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Latterlig med stor L... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 hva var meningen med denne tråden? Latterlig med stor L... Og ganske gay, for å si det på CS-sk. (ja, jeg er lat) Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ingen så er 34 år som denne personen påstår å være legger ut en slik tråd!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Wow, mister muscle..Næsj pingle armer! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Ingen så er 34 år som denne personen påstår å være legger ut en slik tråd!! Håhå den var gode, han sa hva grunnen var jo? Hva er i grunnen problemet med denne tråden da? :wink: Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Viser bare at man kan gjøre noe annet en og sitte på pcn hele dagen :-? øøøøø, man kan få sånne muskler av å sitte foran pc`n, og med det mener jeg "ronkemuskelen". Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Tvilsomt at han poster slikt på et forum som består av 99% gutter.. Dra deg over til spraydate du gutten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå