Endre Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) I disse dager er det mye snakk om priskutt og nye prosessorer, og mange lurer nok på hva de skal velge. Hva gir mest for pengene mellom- og budsjettklassen? Skal men velge Q6600 med sine fire kjerner, eller E6850 med to kjerner, men høyere klokkefrekvens, til eksakt samme pris? Anandtech viser vei med en meget god og omfattende artikkel! http://www.anandtech.com/cpuchipsets/intel...doc.aspx?i=3038 Endret 16. juli 2007 av Endre Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) I disse dager er det mye snakk om priskutt og nye prosessorer, og mange lurer nok på hva de skal velge. Hva gir mest for pengene mellom- og budsjettklassen? Skal men velge Q6600 med sine fire kjerner, eller E6850 med to kjerner, men høyere klokkefrekvens, til eksakt samme pris? Anandtech viser vei med en meget god og omfattende artikkel! http://www.anandtech.com/cpuchipsets/intel...doc.aspx?i=3038 9085280[/snapback] Skal si Lost Planet utnytter quad core! I cave benchen da Endret 20. juli 2007 av Nizzen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Takker og bukker! Med tanke på E6850 sitt klokkepotensiale vs. Q6600's så blir det uten tvil en dual-core på meg Endret 20. juli 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Nice. Anandtech kan sakene sine ja Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Får de lønn for arbeidet de gjør? Det bør de, for et mer nøye utført arbeid fra hardwareverdenen skal du jaggu lete lenge etter. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Anandtech er en fantastisk bra side når det kommer til grafer, sammenligninger, OC-muligheter and so on.. Jeg brukte denne artikkelen når jeg til innkjøp av C2D. Mye å velge mellom men etter å ha lest denne artikkelen, var det ikke noe tvil. Utdrag fra nevnt artikkkel: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Får de lønn for arbeidet de gjør? Det bør de, for et mer nøye utført arbeid fra hardwareverdenen skal du jaggu lete lenge etter. Det er en kommersiell side; ja, forfatterene får lønn. Endret 20. juli 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har lest Anandtech i mange år, og er stadig imponert over artikkelene der. Men så er jo Anandtech på topp-10 lista over verdens mest kjente hardware sites også da. Hvem har ikke hørt om dem liksom! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har lest Anandtech i mange år, og er stadig imponert over artikkelene der. Men så er jo Anandtech på topp-10 lista over verdens mest kjente hardware sites også da. Hvem har ikke hørt om dem liksom! Hvilke andre enn Tom's Hardware er støre/like store som Anandtech? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har lest Anandtech i mange år, og er stadig imponert over artikkelene der. Men så er jo Anandtech på topp-10 lista over verdens mest kjente hardware sites også da. Hvem har ikke hørt om dem liksom! Hvilke andre enn Tom's Hardware er støre/like store som Anandtech? 9115280[/snapback] Om de er like store vet jeg ikkje, men her er noen "store" Hothardware.com, xbitlabs.com, guru3d.com, extremetech.com Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Skulle ønske artikkelen hadde litt mer om effektforbruk quad vs dual på liknende loads, det er det som har mest å si for mitt valg akkurat nå. Anand er meget bra på det de kan ja, og de forsøker å forbedre seg på andre ting, selv om de for øyeblikket er så veldig flinke til det, støymålingene deres feks er jo relativt hårete. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå