ATI vs GeForce Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Ok, det blir $114CDN... Om det er dollar blir det litt over 200 kr dyrere. Når jeg tenker på det blir jo tilbudet på elkjøp billigere om du trekker fra den ene kontrollen og de 3 spillene Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 dyrere i kanadisk kurs. skal sende en email og spørre om dette, når kunde kontoen viser us dollar. ville ha region 1 blueray spiller, pga av utvalg av filmer,nettbutikker og pris. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Sikker? Dollar kurs= 5,7 Kanadisk kurs= 5,49 Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 sjekket med nordea valutakalkulator og det var 100kr dyrere med CAD. blir litt dyrere med Valutapåslag. Får se når de svarer Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sikker? Dollar kurs= 5,7 Kanadisk kurs= 5,49 9102256[/snapback] når du velger us dollar så blir det en annen sum så selv om us dollar er høyere enn canadisk blir det billigere med us! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hørte med en på jobben som mener du får kjøpt(i USA) PS3 med ekstra kontroller og 5 valgfrie Bluray filmer, noen som vet noe om dette evt hvilke butikker som kjører dette tilbudet. Fatter'n skal nemlig til USA snart Lenke til kommentar
furu Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hørte med en på jobben som mener du får kjøpt(i USA) PS3 med ekstra kontroller og 5 valgfrie Bluray filmer, noen som vet noe om dette evt hvilke butikker som kjører dette tilbudet. Fatter'n skal nemlig til USA snart 9105212[/snapback] Du får nok ikke filmene med når du kjøper. Du må returnere/registrere info og får filmene tilsendt i posten. Sjekk vilkår her http://www.bluraysavings.com/ Typisk USA å gjøre det slik. Kjøp - send inn kupong - få avslag/giveaways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå