jlek Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg går for WAR nå! 9254386[/snapback] En utålmodig 14-åring mindre i AoC, wooh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg går for WAR nå! 9254386[/snapback] En utålmodig 14-åring mindre i AoC, wooh. 9258046[/snapback] Ikkje gidd å slenge dritt om yngre spelarar då, tøffen. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er ikke krise for min del at de utålmodige velger Wwarhammer, fremfor å vente på AoC.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg går for WAR nå! 9254386[/snapback] En utålmodig 14-åring mindre i AoC, wooh. 9258046[/snapback] Hehe, din lille 'bakka' (sier ikke ordet på norsk, fordi da regner folk det som personangrep. ) Nå som du sier det, så tror jeg faktisk at jeg tar AoC likevel jeg! Du kan ikke stoppe små drittunger fra å spille, slik er det bare, skal du gå fra dør til dør og spørre "Beklager, men har du en liten drittunge som sitter å spiller Age of Conan der inne? " Fy faen altså. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg går for WAR nå! 9254386[/snapback] En utålmodig 14-åring mindre i AoC, wooh. 9258046[/snapback] Hehe, din lille 'bakka' (sier ikke ordet på norsk, fordi da regner folk det som personangrep. ) Nå som du sier det, så tror jeg faktisk at jeg tar AoC likevel jeg! Du kan ikke stoppe små drittunger fra å spille, slik er det bare, skal du gå fra dør til dør og spørre "Beklager, men har du en liten drittunge som sitter å spiller Age of Conan der inne? " Fy faen altså. 9260356[/snapback] Vi stopper ikke alle, men det er heller ikke meningen. Bare majoriteten av drittunger holder seg unna er alt vell. Du skjonner, drittunger oppforer seg helt forferdelig naar de gjenger seg med andre drittunger. Er det noen som oppforer seg daarlig i AoC, er det bare aa slenge de ut av guildet eller gruppen. I wow fungerer dette veldig daarlig siden det florerer saa mye med drittunger at de har infisert unge vokse med samme tankegang (18-20). Har heller ingenting i mot at du skal spille AoC, men eg ville anbefalt deg aa lyget om alderen og sagt du ikke har mikrofon til aa snakke i paa Ventrilo. Tror ikke det er mange guild som vil ha inn 15-16 aar gamle folk med i guilden, med mindre hele guilden er no lifer og leter etter noen som ikke har et liv (noe nesten alle 15 aaringer ikke har ). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hehe, din lille 'bakka'... Ok jeg måtte bare rette litt på deg. det skrives "baka" og kan brukes i mange sammenhenger, så det er ikke alltid at det ordet er så fælt å si ( kommer ann på tonebruket ) men det er nå ikke hyggelig heller. Og for å gå sånn nogen lunde on topic igjen. AoC er forsåvidt for folk over 18, men om noen under 18 vil spille det, og får lov av foreldrene sine, så har ikke de andre spillerne noe spessielt annet valg enn å godta at de spiller. Blir jo litt som i virkeligheten. Vil alltid være noen idioter som ikke har en smule anelse om hva normal folkeskikk er. Sjøl så sitter jeg her med spasmer allerede til Age of Conan >_> Needs game. Jya matane! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hehe, din lille 'bakka'... Ok jeg måtte bare rette litt på deg. det skrives "baka" og kan brukes i mange sammenhenger, så det er ikke alltid at det ordet er så fælt å si ( kommer ann på tonebruket ) men det er nå ikke hyggelig heller. Jya matane! 9261742[/snapback] Jeg ser aldri anime med japse-tekst. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 litt morsomt at du omtaler deg selv som drittunge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå