Gå til innhold

Når elkjøp ikke klarer å levere. Hva da?

Anbefalte innlegg

Skulle kjøpe et produkt som var annonsert, da jeg kom til butikken var alle utsolgt. De ventet inn nytt lager av denne varen og jeg skulle få kjøpe den til annonsert tilbudspris. Fikk til og med en faktura som sa at jeg skulle få varen til den prisen. Det har nå gått 3 uker og ingen vare er ankommet lager. Elkjøp sier bare "om en uke". Den varen skal jeg ha!

Har jeg mulighet å kreve en annen vare som ligner på min vare og få den til samme pris? Hadde ikke elkjøp en slik policy ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle kjøpe et produkt som var annonsert, da jeg kom til butikken var alle utsolgt. De ventet inn nytt lager av denne varen og jeg skulle få kjøpe den til annonsert tilbudspris. Fikk til og med en faktura som sa at jeg skulle få varen til den prisen. Det har nå gått 3 uker og ingen vare er ankommet lager. Elkjøp sier bare "om en uke". Den varen skal jeg ha!

Har jeg mulighet å kreve en annen vare som ligner på min vare og få den til samme pris?  Hadde ikke elkjøp en slik policy ?

9084944[/snapback]

Hvis det ikke var merket med noe spesiellt, burde du få en tilsvarende vare.

Kjøpte selv et kjøleskap forrige sommer, og de skulle få det inn 3 dager etterpå. Det gikk nesten 1 mnd. og ingenting skjedde. Dro jeg ned og snakket med betjeningen, og de forsvant inn på bakrommet til sjefen. Kom tilbake og sa jeg ville få levert modellen over samme dag uten ekstra kostnad.

Endret av Arcus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...