eXtreme-501 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) http://www.vg.no/foto/kamera/bergen.hbs Det ser rett og slett helt jævlig ut. Får satse på at det ikke slår ned i hus slik at det blir brann. 9087530[/snapback] Det bildet er faktisk fra 21/03/07 Noen som vet om noen online cams som funker? Endret 17. juli 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) ikke noe storm eller noe her,, hadde ei regnbyge som hølja ove oss i 12 tida... varte bare i 1 min.. , hmm... kor blir det av lyn og torden... elsker lyn, bor på en ås , og det er den høyeste bygningen her .. har enda tilgode å få slått ut strømmen osv... KOR BLIR DU AV, TORDEN , HEIL TORDEN!! nevnte jeg at jeg bor i haugesund.. ? http://www.h-avis.no/apps/pbcs.dll/section...ry=WEBCAM&WID=1 http://www.h-avis.no/apps/pbcs.dll/section...ry=WEBCAM&WID=2 Endret 17. juli 2007 av toazty Lenke til kommentar
Canute Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har ikke hørt noe torden i Stavanger enda, men jeg venter enda spent. Hvis vi ser bort i fra usikkerheten med elektriske saker, så elsker jeg torden <3. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 http://www.vg.no/foto/kamera/bergen.hbs Det ser rett og slett helt jævlig ut. Får satse på at det ikke slår ned i hus slik at det blir brann. 9087530[/snapback] Det bildet er faktisk fra 21/03/07 Noen som vet om noen online cams som funker? 9087545[/snapback] Btw så dere tidspunktet når bilde blei tatt -- Kommer d torden til oslo? skjønte ikke kartet Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bergen har enda ikke hatt lyn eller torden Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Våkna kl 8 i dag av heftig torden på skjetten , men nå er det helt stille Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg våknet at helt utrolig høyt smell i natt, og begynnte å gå rundt i huset og lukke vinduer. Det var veldig vått under samtlige. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som er på et sted som det tordner i akershus ,oslo? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Faen da! Kan det ikke tordne i Molde da?? Dritartig med torden og lyd da Fasinerende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 I hele dag i Asker har jeg hørt imponerende 3 tordenskall. De var dog temmelig hissige. Kan det ha vært det tordenværet som passerte Schipol flyplass i Amsterdam i går kveld da jeg skulle hjem? Det var i alle fall det sykeste jeg har sett på årevis! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Takk for advarselen trådstarter! Våkna til et helsikes smell i drammen på morgenen idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Takk for advarselen trådstarter! Våkna til et helsikes smell i drammen på morgenen idag. 9092836[/snapback] Joda, men det smellet forsvant fort igjen. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Takk for advarselen trådstarter! Våkna til et helsikes smell i drammen på morgenen idag. 9092836[/snapback] Joda, men det smellet forsvant fort igjen. 9092841[/snapback] Sant nok, men det var nok til å vekke meg fra beaty sleepen min Det kom litt tilbake igjen senere, ved 10 tiden eller one sånt også? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Tordenværet? Da våknet ikke jeg av det i alle fall. Hadde et hissig smell sånn rundt 2 tiden og tror jeg. Men bare ett Merkelig. Jeg som ville ha mer. Hadde jo det sykeste i Amsterdam! Endret 17. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Deimos: Link til det at NASA ikke bli avkrefte/bekrefte den konspirasjons teorien der. Hadde en plan om å sove snart. EDIT: Oh shit. Ser ut som det aller værste treffer der jeg bor. Bra jeg ikke er hjemme. Og at foreldra mine 100% allerede har vært å nappa ut alt av ledninger. 9087544[/snapback] Tror ikke de har digitalisert artikkler andre har skrevet om back in the 80's. Og jeg kan ikke si så mye om det. Bare sett en scanning/bilde av artikkelen. NASA skrev den ikke. Men mye er tøv bygget på litt sannhet. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tordenværet? Da våknet ikke jeg av det i alle fall. Hadde et hissig smell sånn rundt 2 tiden og tror jeg. Men bare ett Merkelig. Jeg som ville ha mer. Hadde jo det sykeste i Amsterdam! 9093262[/snapback] Det var drøye saker ja? Helt sikkert det som kom da! Artig å fly da, eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vel. Vi fikk ikke flydd. De stengte hele flyplassen pga uværet I 1,5 time eller noe. Helt sykt! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Sov igjennom mye av det tror jeg, våknet av noe smell sånn rundt 4-tiden på natta, men da tror jeg det hadde pågått en stund. Fikk dradd ut det som var av datautstyr og annet. Alt virker, så ingenting ser ut til å ha tatt skade. Forbannet irriterende at det skulle komme midt på natta mens jeg sover, men slik er det jo ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå