Rinox Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei! I den syvende og siste boken i Harry Potter-serien har J.K. Rowling sagt at det vil være to hovedpersoner som dør. Hvem tror dere dør? Selv tror jeg kanskje at Voldemort og Draco Malfang dør. Malfang blir drept av Voldemort og Voldemort blir drept av Harry, Ronny, Hermine og resten av Ordenen og HL som ødelegger alle malacruxene. Ellers har tanken om at Gygrid dør falt meg inn, men jeg vet ikke hvorfor... Jeg har også tenkt at kanskje Harry dør og kommer til himmelen med sine foreldre eller blir et spøkelse, men jeg tror ikke det. Hvem tror dere dør? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 I 5'eren sa sier de at bare en av dem kan overleve, sa Voldemort eller HP dor. Men jeg gjetter pa at begge dor. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg tror også at voldemort og potter dør. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Snape blir drept av Voldemort, Voldemort blir drept av Harry. Ron blir drept av Belatrix Lestrange, og Neville dreper Belatrix. Andre som dør er for øvrig Fred, Tonks, Lupin, Colin Creevey og et par andre mindre karakterer, alle drept av Voldemort selv. Dette er vel strengt talt ikke hvem jeg tror stryker med, men hvem jeg vet dør. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 SPOILERS ! Boheme du har noen rett og noen feil. Ron dør ikke, og det var mora til Ron som drepte Bellatrix hvis jeg husker rett. Andre som dør er Mad-Eye Moody, Peter Pettigrew og en hel del andre. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Mye mulig, var litt vanskelig å lese fra de utrolig dårlige scannene (evt. bilder tatt med digitalkamera? Uansett latterlig kvalitet). Skummet vel gjerne litt gjennom det også. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Her er det et bilde som viser scans av de som dør: http://bayimg.com/jadhAAABp Vet ikke helt om det er fake eller ikke though! Lenke til kommentar
Roug Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tar det der med en klype salt Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tipper Harry og Voldemort dør. Voldemort har delt "sjelen" eller et eller annet opp i var det 5 deler? De vises stein var en, den slange saken var en, og jeg mener å huske at Harry var en av disse tingene som Harry faktisk måtte drepe. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tar det der med en klype salt 9091763[/snapback] Tvil i vei, men merk; "The LA Times is reporting that the US Harry Potter publisher obtained a subpoena to learn the identity of a user who allegedly posted copies of Deathly Hallows on a California website. Scholastic said in a court filing Monday that "materials hosted on Photobucket.com's system" contain materials that infringe copyrights owned by Scholastic and J.K. Rowling, author of the Harry Potter books. Photobucket.com, a News Corp. unit, is a website for sharing photos and videos on social networks such as MySpace." Tviler svært sterkt på at Scholastic ville løftet fingeren om ikke det faktisk var en autentisk bok som var leaked. Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Her er det et bilde som viser scans av de som dør: http://bayimg.com/jadhAAABp Vet ikke helt om det er fake eller ikke though! 9090909[/snapback] Noen som har peiling på ca hvor i boka dette står? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Her er det et bilde som viser scans av de som dør: http://bayimg.com/jadhAAABp Vet ikke helt om det er fake eller ikke though! 9090909[/snapback] Noen som har peiling på ca hvor i boka dette står? 9094533[/snapback] Mad-Eye Moody dør på side 78. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 gidder ikke å spekulere om den boka er orginalen, den som leser får se håper bare ikke de dreper alt for mange av de order folka Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Aldri lest noen Potter -bøker, og kommer sikkert ikke til å lese dem heller.. Men, jeg ser på filmene da, når de kommer ut på DVD! Er allikevel nysgjerrig på hvem som dør.. eller rettere; Så lenge ikke Hermine og Potter dør, så er jeg vel egentlig fornøyd! Noen som kan bekrefte sikkert at disse to holder seg i live til siste side er slutt? (vet ikke helt om det over er spekulasjoner, eller kvalifiserte gjetninger!?) Takk, takk.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Klokka er over midnatt, hvem dauer? Spoil ivei, please... Lenke til kommentar
brann63 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) jeg tror voldermort blir sviktet av en av dødseterne og dør Endret 21. juli 2007 av brann63 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Burbage dies on pg. 12Hedwig dies on pg. 56 Mad-Eye dies on pg. 78 Scrimgeour dies on pg. 159 Wormtail dies on pg. 471 Dobby dies on pg. 476 Snape dies on pg. 658 Fred Weasley dies on pg. 637 Harry gets *beep* up by Voldemort on pg. 704 but comes back to life on pg. 724 Tonks, Lupin, and Colin Creevy have their deaths confirmed on pg. 743 19 years after the events in the book: Ron has married Hermione, their two children are named Rose and Hugo Harry has married Ginny, their three children are named Lily, James, and Albus Severus. Draco Malfoy has a son named Scorpius The epilogue shows all of the children boarding the train for Hogwarts together. The final lines of the book are: "The scar had not pained Harry for 19 years. All was well." Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Burbage dies on pg. 12Hedwig dies on pg. 56 Mad-Eye dies on pg. 78 Scrimgeour dies on pg. 159 Wormtail dies on pg. 471 Dobby dies on pg. 476 Snape dies on pg. 658 Fred Weasley dies on pg. 637 Harry gets *beep* up by Voldemort on pg. 704 but comes back to life on pg. 724 Tonks, Lupin, and Colin Creevy have their deaths confirmed on pg. 743 19 years after the events in the book: Ron has married Hermione, their two children are named Rose and Hugo Harry has married Ginny, their three children are named Lily, James, and Albus Severus. Draco Malfoy has a son named Scorpius The epilogue shows all of the children boarding the train for Hogwarts together. The final lines of the book are: "The scar had not pained Harry for 19 years. All was well." 9113220[/snapback] Er det sant? fjortentegn yeah right! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Burbage dies on pg. 12Hedwig dies on pg. 56 Mad-Eye dies on pg. 78 Scrimgeour dies on pg. 159 Wormtail dies on pg. 471 Dobby dies on pg. 476 Snape dies on pg. 658 Fred Weasley dies on pg. 637 Harry gets *beep* up by Voldemort on pg. 704 but comes back to life on pg. 724 Tonks, Lupin, and Colin Creevy have their deaths confirmed on pg. 743 19 years after the events in the book: Ron has married Hermione, their two children are named Rose and Hugo Harry has married Ginny, their three children are named Lily, James, and Albus Severus. Draco Malfoy has a son named Scorpius The epilogue shows all of the children boarding the train for Hogwarts together. The final lines of the book are: "The scar had not pained Harry for 19 years. All was well." 9113220[/snapback] Er det sant? fjortentegn yeah right! 9114837[/snapback] yeah det er sant.. og yeah fjortegn regla eksisterer ikke Lenke til kommentar
psyches Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Burbage dies on pg. 12Hedwig dies on pg. 56 Mad-Eye dies on pg. 78 Scrimgeour dies on pg. 159 Wormtail dies on pg. 471 Dobby dies on pg. 476 Snape dies on pg. 658 Fred Weasley dies on pg. 637 Harry gets *beep* up by Voldemort on pg. 704 but comes back to life on pg. 724 Tonks, Lupin, and Colin Creevy have their deaths confirmed on pg. 743 19 years after the events in the book: Ron has married Hermione, their two children are named Rose and Hugo Harry has married Ginny, their three children are named Lily, James, and Albus Severus. Draco Malfoy has a son named Scorpius The epilogue shows all of the children boarding the train for Hogwarts together. The final lines of the book are: "The scar had not pained Harry for 19 years. All was well." 9113220[/snapback] Er det sant? fjortentegn yeah right! 9114837[/snapback] yeah det er sant.. åå..jaja yeah! og yeah fjortegn regla eksisterer ikke 9115079[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå