Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert forhold, egentlig?

Gjest mr. in love

Anbefalte innlegg

Gjest mr. in love

Ja, møtte jenta i dag, og var ingen problemer :)

Snakket om alt mulig, men ikke noe om oss som ett par, og heller ikke om noe seriøst. Vi lo, og hadde det gøy.

Sikkert møte henne igjen ganske snart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres veldig bra ut, og fortsett akkurat med det! Riktig av deg å ikke nevne noe seriøst. Ta det kuli for en stund og bli virkelig kjent og vant med hverandre. Så kan du heller ta noen små skritt når det begynner å bli litt gnistringer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest mr. in love

Yes, vi var på fest her forleden dag. Problemet er at det ikke blir til mer en prat, da jeg ikke vil, tja la oss si

gi henne et kyss, fordi jeg ikke vet hvordan hun vil reagere.

Har fundert mye på det, og kommer alltid til ordtaket: Den som intet våger, intet vinner.

Ikke misforstå, vi kjenner hverandre svært godt, nesten for godt. Til tider tror jeg hun leser tankene mine, som er

litt creepy, egentlig :)

Har vurdert å spørre: Om jeg kysser deg om 5 sekunder, kommer du til å hyle og ringe etter politiet? - eller noe i den dur. Kommer også til ordtaket nevnt over, da jeg tenker over om dette er smart for å komme videre.

Siden sist gang jeg skrev, har vi møttes to ganger. Første gangen gikk ikke så bra, da jeg kom bak henne og gav henne en klem mens jeg holdt henne rundt magen. Det virket som hun fikk sjokk, og stivnet helt. 5-6 av vennene hennes var der, så da jeg slapp henne så rygget hun litt inn i vennegjengen. Vi kikket litt lurt på hverandre, før jeg gikk bort til henne og sa: "Nei, jeg gidder ikke stå her å sope, jeg går bort til konserten". "Javell :)" var svaret hennes. Iløpet av kvelden snakket vi ikke flere ganger, men jeg så henne og hun meg 4-5 ganger.

På festen for ikke så lenge siden, virket hun litt interessert, ofte vi hadde lange blikk da vi snakket og stirret hverandre dypt i øynene. Men det er da ting skjer. Jeg tar ikke initiativ! For tenk om:

- Hun blir skremt (høres banalt ut, men etter den klemmen så er jeg usikker... :( )

- Ikke liker det

- Trekker seg unna, og blir sjenert osv...

Har opplevt å miste det som var mine beste jentevenn, da jeg spurte henne om vi skulle bli sammen. Vil ikke at det skal skje nå. For denne dama, herlighet, så betatt jeg er.

Dette ble en grusomt lang post, som sikkert INGEN orker å lese gjennom. Er ute etter noe som kan føre oss videre i forholdet.

På forhånd, takk.

Lenke til kommentar
2 mil er jo bare en 20 min med buss da. Ikke akkurat noe avstandsforhold.

Go for it sier nå jeg

9085844[/snapback]

Eller 8-10 minutt med en hissig lettsykkel!

2 år er ikke mye å bry seg om, uansett er det vel bare å "go for it" som de sier her, utforsk litt å se hva som skjer, det er det som er gøy :)

liker bildet ditt btw hanne, er det deg? ;)

9091513[/snapback]

Eller 20km på 5-6 min når jeg tar ut den hissige tungsykkelen, uten skilter!

---

Synes du bare burde våge deg forsiktig frem og gi henne et kyss. I din alder så vokser venner på trær, og om hun er blant de virkelig gode vennene - så vil hun fortsatt være det, selv om hun avviser deg. :)

Det verste som kan skje: Du kysser henne. Hun sier at hun ikke vil ha noe mer. Alt går tilbake som før etter en liten stund.

Det beste som kan skje: Du har fått deg ny kjæreste! :)

Eller.. Du har mistet noen som ikke verdig å være din venn, men den er litt tvilsom, ut i fra det du skriver :)

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Ja jeg må nok bare gi det en sjanse. :)

Tok kron og mynt i går kveld, om jeg skal/skal ikke og dere kan tenke resultatet. :roll:

Nora: Tar det med å ikke kysse henne foran vennene som et tips. Takk :)

Warneck, du sier akkurat det som hodet mitt sier hver dag. Det verste er at jeg mister henne, men sjansen er så minimal! Satser jeg. Neste gang vi møtes, og om det virker som et godt tidspunkt selvfølgelig.

Takker for supporten her på forumet, rett og slett et genialt sted å snakke om ting! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest mr. in love

Ville bare "update" dere på hva som skjer her nå, og det er: ingenting. Har ikke truffet henne siden den festen, og ikke sendt melding/msn på 4 dager. Tror hun er lei meg, og egentlig jeg er lei henne. Jeg tar ikke kontakt, så vil hun så tar hun initiativ.

Om det ikke skjer, så finner jeg meg en ny dame...

Lenke til kommentar
Ville bare "update" dere på hva som skjer her nå, og det er: ingenting. Har ikke truffet henne siden den festen, og ikke sendt melding/msn på 4 dager. Tror hun er lei meg, og egentlig jeg er lei henne. Jeg tar ikke kontakt, så vil hun så tar hun initiativ.

Om det ikke skjer, så finner jeg meg en ny dame...

9449614[/snapback]

det var da veldig in love du var da, Hvorfor er du lei henne?

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Er usikker på om jeg er lei likevel :p

Hadde ikke snakket med henne på 4 dager, og flere kompiser har hinta frampå om at en av mine kompiser prøver seg på henne. Og det ser ut som at hun liker han også. Men har snakket med meg selv, og kommer fra til at om jeg trekker meg tilbake så vil jeg angre på at jeg ikke prøvde mer. Så får hun bestemme om hu vil ha meg eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...