Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert forhold, egentlig?

Gjest mr. in love

Anbefalte innlegg

Gjest mr. in love

Heisann! hopper rett på sak, prøver vertfall :)

er 17 år og har god kontakt med en jente på 15 år. er ca 2 og et halvt år i mellom oss. Vi var i lag en kort periode i juletider, men det vart for slutt. gikk da i 10. klasse, og nå snart 2. året på videregående. Vi har blitt gode venner siden da, og snakker ofte om å møtest. Eneste problemet til nå, er at det aldri har blitt noe av. Er alltid noe som gjør at "jeg kan ikke i morgen", både for meg og henne. Nå er hun reist på ferie og i anledningen har jeg tenkt å overraske når hun kommer hjem. Det skal være inne i byen, da hun ikke har særlig lyst til å møte mine foreldre helt enda (som jeg forstår), ei ta meg med seg hjem. Vi har begge innrømmet at vi ikke har bedre venner i verden enn hverandre, og at vi begge er ganske forelsket. Og vi har ikke møttest på 2-3 månder. Eneste vi kommuniserer med er mobil og msn...

Det jeg lurer på er hvordan mine foreldre vil reagere, og kanskje hennes. De har sett meg på webcam og syns det er flotte, men hva vil MINE foreldrene mine si til at jeg har en kjærste som er 2 og et halvt år yngre?

Og hvordan tror dere forholdet vil fungere, da vi ikke møtes for ofte akkurat.

Kanskje vi har det best som venner? :ermm:

Men er skikkelig glad i denne jenta :) Tror vi kunne fungere perfekt, om vi bare får tid. Bor på forskjellig sted, ca 2 mil fra hverandre.

Så... Om noen har kommentarer på dette, sleng dem ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn ærlig talt.. så ikke let etter ett fast forhold før du er over 23 eller ferdig med utdannelse :p Dere måtte jo uansett hatt et avstandsforhold når\hvis du begynner på skole langt unna mens hun går på vgs... Er det noe du tror\føler er ekte så gå for det, det ville jeg gjort.

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Ja, det er jo helt riktig... Men sann 2 år framover i tid, så til jeg begynner på universitet eller whatever, så tror jeg skikklig på det ja :)

Etter det vet jeg ikke. Men: Forhold starter ikke som et: "jeg vil gifte meg med deg" heller da? :p

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Hanne: Tror jeg kommer til å satse på henne. Men hva du mener med planlegging? Når du sier det så... er det jo egentlig best å ikke planlegge hva man skal gjøre. :p

Tror jeg da! Så, takk egentlig :)

Guest: Nei det er ikke et avstandsforhold :) Har så lyst å være i sammen med henne! Sporte for noen uker siden hva hun ville svart, om jeg spurte da. "Hmmm, hadde nok sagt ja" sa hun. Men vi har ikke møttes etter det, og å spørre over telefon er jo bare kjipt. Så :)

Babler fælt nå..

Lenke til kommentar
2 mil er jo bare en 20 min med buss da. Ikke akkurat noe avstandsforhold.

Go for it sier nå jeg

9085844[/snapback]

Eller 8-10 minutt med en hissig lettsykkel!

2 år er ikke mye å bry seg om, uansett er det vel bare å "go for it" som de sier her, utforsk litt å se hva som skjer, det er det som er gøy :)

liker bildet ditt btw hanne, er det deg? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

For å si det sånn..Ei vennine blei sammen med en som gikk i 10ende når hun gikk i 8ende..De har vært sammen siden, og hun begynner nå på vidregående..

Go for it ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke mine foreldre ville reagert spesielt på aldersforskjellen, men foreldre er jo veldig forskjellige da.

Men ville nok tatt det litt med ro med tanke på festing, sene nattetimer og sex, tror nok kanskje foreldrene hennes (og dine kanskje) tenker mer på at hun er 15 enn det vi gjør.

Men sånn ellers, keep it going og lykke til!

Lenke til kommentar
Hanne: Tror jeg kommer til å satse på henne. Men hva du mener med planlegging? Når du sier det så... er det jo egentlig best å ikke planlegge hva man skal gjøre. :p

Tror jeg da! Så, takk egentlig :)

Jeg mener at siden begge er så unge, så ta det med ro. Ikke tenk lengre frem enn max en mnd når det kommer til ting dere har lyst til å gjøre i lag osv osv. Ta en dag om gangen.

Det går nok bra skal du se:-)

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Kommer nok til å prøve meg på henne :)

Foreldra mine får ta det som det kommer, kan ikke stusse på grunn av de..

Ja, jeg skal prøve å ta en dag om gangen, det fungerer sikkert :)

Overnatting, sex og sånt må jeg nok ta med fatning tror jeg. Liker henne godt, og vil ikke at noe slikt skal ødelegge :)

Tusen takk for svar folkens!

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Når jeg først har denne tråden.. Når man møtes er det jo normalt å prate :)

Men jeg er ikke den beste på å holde samtaler gående, men heller ikke den dårligste. Lurer bare på om dere har noen tips for å få bort en kjedelig periode, eller lignende?

Lenke til kommentar

Vel, det verste du kan gjøre er å tenke over at en pinlig stillhet kan komme. Da vil du stresse, samtalen blir unaturlig, og det er stor sansynelighet for at den pinlige stillheten faktisk skjer. Ta ting som det kommer, slapp av og le ting bort. Inkludert pinlige stillheter.

Lenke til kommentar
Gjest mr. in love

Kizila: Det vet jeg at folk som syns denne alderforskjellen er ekkel, men er ettpar av kompisene mine som er i lag med 1-2 år yngre jenter. Aldersforskjellen mellom meg og henne er bare synlig utseendemessig. Jeg mener at jeg har ingenting å være flau av om jeg blir i lag med henne, og da kan folk mene akkurat hva de vil.

r0zie: Takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...