Anorshan Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hei! Jeg har testet ut AVG og SuperAntiSpyware. De 2 programmene fant frem noen få viruser. Trojan viruset o.s.v. Men jeg trenger et bra et ! Har 3 AV Programmer Jeg har: Norman Antivirus Prog. SuperAntiSpyware AVG Trial Jeg vet ikke hvordan jeg fpr AVG Free... Men jeg vet ikke hvilket program som er best heller. En som gjør pcen raskere og finner frem virus. Endret 17. juli 2007 av Anorshan Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) superantispyware er ikke AV program, men norman og AVG er. ikke ha to AV innstalert samtidig AVG free: AVG free Endret 16. juli 2007 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Ok, men hvilket Antivirus prog er best da..:? Med skanniing og sanntidssøking Nå har jeg bare 1 anti-virus prog.. Det er AVG Free. Men er det noen andre jeg i tilleg BURDE bruke? Endret 16. juli 2007 av Anorshan Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Når du har AVG AV og SuperAntiSpyware så har du alt du trenger. Du trenger ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg har bare AVG.. Skal jeg laste ned Antisppyware? Eller holder det med AVG_.? Endret 16. juli 2007 av Anorshan Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Anti-spyware burde du ha. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hva gjør de 2.,. AVG og Antispyware Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) AVG Antivirus forhindrer at virus kommer på PC'en og Antispywareprogrammer stopper spyware/adware (SAS, AVG AS f.eks.) Endret 16. juli 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har nå: AVG Antivirus.. Skal jeg laste ned: SuperAntiSpyware også?? Trenger jeg det også?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, det trenger du. Last det ned, så er du ganske sikker på at du ikke har ulumskheter på PC'en. Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hvis jeg kr AVG Pro! Vil jeg få med AntiSpyware i tilleg! Da har jeg alt i et Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg kjører Avast Home + Ad-Aware og CClenaner en gang i ny og ne, og jeg har ikke hatt noe problem med virus eller andre ulumskheter siden jeg gikk over til denne kombinasjonen.. Wiken Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 CCleaner (CrapCleaner) har vel fint lite med virus og spyware å gjøre, det bare fjerner midlertidige filer og annen dritt i tillegg til å gi deg muligheten til å fjerne programmer og endre på hva som skal starte opp med windows. selv bruker jeg Norton antivirus og scanner med SAS i ny og ne og det funker forsåvidt greit. som browser bruker jeg Firefox. alt i alt føler jeg meg ganske sikker i tillegg til at jeg prøver å ikke laste ned all slags dritt som piratkopiert materiale, men prøver å holde meg på open source alternativer som funker minst like bra på de fleste områder. forrige gang jeg hadde virus var det en .zip fil med en keylogger som en jeg kjenner hadde sent meg som da lå i outlook express sine slettede elementer, verken norton eller SAS fant den, men Panda sin TotalScan som fant den. altså det kan være lurt å bruke online scannere innimellom også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå