Compsognathus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny skinnjakke neste gang jeg er i Trondheim, men siden jeg ikke er så kjent i byen så lurte jeg på om noen av dere visste av noen butikker som selger skinnjakker. Tenker ikke helt på mcjakker, men heller noe det går an å bruke til dagligdags. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny skinnjakke neste gang jeg er i Trondheim, men siden jeg ikke er så kjent i byen så lurte jeg på om noen av dere visste av noen butikker som selger skinnjakker.Tenker ikke helt på mcjakker, men heller noe det går an å bruke til dagligdags. 9084595[/snapback] Brandstad fører Matinique, som bruker å komme med ganske tøffe skinnjakker:-) Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Cool, takk for svar. Hvor ligger Brandstad da? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Cool, takk for svar.Hvor ligger Brandstad da? 9086525[/snapback] Jeg er ikke så flink med gatenavnene i tr.heim, men den ligger i bygget på branntomta i Nordre gt. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Ok, da får jeg bare håpe at de har en kul skinnjakke som venter på meg der ; ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Branstad ligger i Thomas Angells gate, litt vanskelig å få øye på fra Nordre siden inngangen ligger et lite stykke inn i Thomas Angells gate. Retro selger skinnjakker. Du finner Retro i Thomas Angells gate også like atmed Branstad, men på andre siden av krysset. Mulig du finner fine skinnjakker på Bogart og Cosmo også (men sannsynligvis ganske dyre) - også disse ligger i Thomas Angells gate. Endret 16. juli 2007 av Ingar Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hey, thanks. Det var virkelig hjelpsomt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Leatherman hos Trondheim Torg fører nok også skinnjakker, regner med de er litt rimeligere en hva du kan forvente hos feks. Retro, men da firer du også ofte på kvaliteten. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Da var jakken kjøpt å. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Merket heter visst MID MUNK, og butikken var Bertoni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå