kamikaze303 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg spiller UT2003, America's army og C&C renegade Spillt i lange tider så jeg er passe dreven. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg tør å påstå at jeg er norges beste UT2003-spiller! http://www.gamer.no/artikler/okt2002/tc2002.html Men ikke bare fordi jeg vant et middels stort LAN for noen måneder siden, men også fordi jeg har spilt UT i 4 år. Mumrikken tror han er bedre enn meg i UT2003 da, men det får han ikke bevist...hihi! Jeg spiller i norges beste UT-klan 7sins. Men de rekrutterer ikke. #7sins og #ut.vikings på irc.quakenet.org kan sikkert hjelpe deg et stykke på veien. Lenke til kommentar
hr_ansjos Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis du ikke allerede er blitt med i en klan, så kan jeg opplyse om at FSK (Forsvarets SpesialKommando...) er på utkikk etter medlemmer. Hvis du er interessert, så stikk innom nettsiden og se hva det går ut på. FSK Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Start din egen klan davel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå