Gå til innhold

Hvordan få levert tv fra netshop?

Anbefalte innlegg

Jeg drev nå å skulle bestille meg denne tatung tv`n fra netshop. Jeg har bare erfaringer med små pakker, og jeg har alltid fått pakkene mine levert på postkontoret, eller i postkassen. Men nå må jeg altså få pakken levert på døra? og på netshop sin fraktmåte så står det TP hjem PÅ døren SØR. også blir fraktprisen no slik som rundt 500kr.

1: Skal jeg bare velge TP hjem PÅ døren SØR, også får jeg tvn levert på døra mi?

2: Er frakten på fra alle nett-butikkene alltid så mye som 500kr på tv`er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På store TV så er det det ja :(

Om du ikek bor for langt unna sandefjord kan du jo hente den gratis ;)

Men den sendes ikke med posten da tp er tollpost (tror jeg)

9084577[/snapback]

Så jeg får ikke kjøpt tv over nettet? (jeg bor ved lillehammer, ett stykke unna sandefjor :p )

Lenke til kommentar
Du for den sendt til deg, men det ikke billig for å si det sånn

9084622[/snapback]

hmm... okey, så de fleste som har kjøpt tv`er her inne på forumet har hentet tv`en selv hos nettbutikken? Så du anbefaler meg egentlig å stikke på expert/elkjøp og kjøpe en tv der? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vet MPX hadde gratis frakt av LCD/Plasma for en stund tilbake siden. Det har nok utgått, men kanksje de fortsatt har noen fete priser?

Stikk til elkjip og vift med prisen Netshop har, de har prisgaranti, dermed får du prisen til det Netshop har den til =)

Lenke til kommentar
Jeg drev nå å skulle bestille meg denne tatung tv`n fra netshop. Jeg har bare erfaringer med små pakker, og jeg har alltid fått pakkene mine levert på postkontoret, eller i postkassen. Men nå må jeg altså få pakken levert på døra? og på netshop sin fraktmåte så står det TP hjem PÅ døren SØR. også blir fraktprisen no slik som rundt 500kr.

1: Skal jeg bare velge TP hjem PÅ døren SØR, også får jeg tvn levert på døra mi?

2: Er frakten på fra alle nett-butikkene  alltid så mye som 500kr på tv`er?

9084560[/snapback]

nå kan du vel hente den i oslo også, siden de har en avdeling i Oslo.

men alt i alt så går detpå hva slags avtale de har med transportselskap.

Lenke til kommentar
Personlig så hentet jeg min tv på posten. Veier ikke så mye at det gjør noe.

9084665[/snapback]

Hvordan fikk du den sendt til postkontoret da?

9084679[/snapback]

Jeg bestilte min tv (32" Tatung) fra komplett. Den ble sendt som standard post pakke til det nærmeste postkontoret. Så kjørte jeg ned dit og hentet den. Ikke noe stress.

Lenke til kommentar
Personlig så hentet jeg min tv på posten. Veier ikke så mye at det gjør noe.

9084665[/snapback]

Hvordan fikk du den sendt til postkontoret da?

9084679[/snapback]

Jeg bestilte min tv (32" Tatung) fra komplett. Den ble sendt som standard post pakke til det nærmeste postkontoret. Så kjørte jeg ned dit og hentet den. Ikke noe stress.

9089299[/snapback]

hvor mye betalte du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...