branick Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Ja, jeg ser at jeg har to (2) stk PCI-E porter, men det står at det er forskjellige typer? 1: PCI Express X16 2: PCI Express X16 (X4-modus) Hva er egentlig forskjellen på disse to portene om det er noen? Kortene jeg lurer på er Gainward 8800 GTS 640mb versjonen.. Har allerede en slik en, men ved innkjøp av ny 24" skjerm som gjerne vil ha spillene mine i 1920X1200 så hakker diverse spill når jeg skrur på godteriet ^^ Derfor "må" jeg ha et til Hovedkortet mitt er av typen Asus P5B DLX/WIFI-AP ---> http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321779&view=detailed Edit: endret PCI-E 14 til PCI-E 16. trykkleif var her i går! Endret 17. juli 2007 av branick Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Finner ingen plass der det står at hovedkortet ditt støtter SLI, så det vil nok ikke virke nei Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Finner ingen plass der det står at hovedkortet ditt støtter SLI, så det vil nok ikke virke nei 9087201[/snapback] Det var det jeg var litt redd for.. f*** at jeg måtte velge akkurat dette kortet pga den trådløse funksjonen akkurat når jeg skulle bygge meg data da.. *argh* Da blir det noen disker til istedet så jeg får litt hastighet og en ny skjerm istedet.. Mulig jeg legger inn 2 GiB med ram til også ^^ -Øivind- Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 dette kortet støtter Crossfire men ikke SLI. så skal man ha to skjermkort her må man kjøpe to ATI kort Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Du aner ikke hvor stor nedtur det egentlig var å finne det ut :O Plutselig ramlet det inn 23 lapper jeg kunne bruke på stæsj, så tenkte å oppgradere GPU litt... men da må jeg liksom ut med nytt hovedkort også, og der blir det fort 1300+ der også blææh.. -Øivind- Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ah, som akakulings sier, kan du ha 2 ATI kort, glemte å sjekke crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå