fiskum Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hallo! Nettopp bestilt meg en 6290, og venter den i posten snart. Har fått med meg at s60 i utgangpunktet ikke støtter "animerte" smileys av typen her: Leste denne linken http://s60.blogg.se/1179410179_animated_smss_in_s60_.html Noen som har erfaring med bruk av dette programmet? Eventuelt om det finnes andre programmer som gjør at man får opp smileys? Takker! Endret 16. juli 2007 av fiskum Lenke til kommentar
DTS Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 I denne tråden finner du info om det du spør etter... Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Takker! Prøvde å søke litt, men fant ikke den tråden gitt... Problemet er vel så og si "løst" med mindre noen har et bedre alternativ, eller triks? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Finnes bare disse 2 programmene jeg refererer til i den andre tråden foreløpig ja. I.o.m. at A-SMS både er gratis og bedre enn ThreadSMS, så skulle ikke valget være så vanskelig i grunn... Har m.a.o. prøvd begge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå