BrokenTomato Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hei! Kjøpte meg for en stund siden et midi keyboard, og har igrunn kommet godt igang med piano spilling, men føler selv at piano ikke er helt meg. Jeg skal derfor hoppe over på å spille keyboard, noter + akkorder. Jeg trenger derfor et annet program, der jeg kan få på forskjellige komper når jeg spiller med akkorder. Har reason, men er ikke flink til å bruke dette. Hvis det er mulig med reason, tutorials? Forslag mottas med stor takk EDIT: Fant et program som heter One Man Band. Dette ser ut til å fungere akkurat som jeg ønsket. Link om noen andre er interessert Endret 16. juli 2007 av jgrondal Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ellers er jo Band-in-a-Box en gammel klassiker som stadig kommer i nye utgaver: http://www.bandinabox.com Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, takk for link til det programmet. Har et annet problem nå, jeg skjønner ikke hvordan jeg kan spille selv, disse programmene er ment for å helautomatisere? Eller har jeg bare misforstått, og ikke lært meg de godt nok? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg kjenner kun Band-in-a-Box men der kan du dempe de ulike instrumentene, alt etter hva du spiller selv. Spiller du bass så muter du bass-stemmen, spiller du piano muter du piano-stemmen. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ok. Det høres supert ut, skal få testet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå