Tandamram Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har kjøpt en Wireless Gaming Receiver som jeg hadde tenkt å bruke på PC'en i stuen, men får det rett og slett ikke til å fungere. Trodde virkelig det bare skulle være å plugge den i USB og sync'e enhetene, men tydeligvis ikke. Ser ingen lys i tunnellen på hvordan jeg skal få dette til å fungere, så setter pris på innspill. En liten beskrivelse av hendelsesforløpet så langt: 1. Lastet ned programvaren til Wireless Gaming Receiver for 32 bits Vista. 2. Installérte programvaren. 3. Plugget i mottakeren. Vista identifiserer mottakeren som det den er, nemlig Wireless Gaming Receiver, og programvaren starter som den skal. Enheten lyser også. Når jeg så skruer på den trådløse kontrolleren (og for sikkerhetsskyld skruer av 360'en igjen sånn at det ikke blir konflikter) og prøver å synkronisere enhetene så spinner først lyset rundt Guide-knappen før den begynner å blinke med alle fire lysene. De finner altså ikke hverandre. Har testa mottakeren på en annen PC med XP, og der fungerte alt knirkefritt. Har prøvd å fjerne driverne til mottakerne for å reinstallere, men ingenting nytter. Blir ikke klok på dette her. Noen som har noen råd, enten det gjelder Wireless Gaming Receiver eller Windows Vista? Endret 16. juli 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Har nå installert Win XP Pro på PC'en jeg hadde problemer med, og det fungerer fremdeles ikke. Som jeg sa i første post, så virket den på den bærbare PC'en. Har kommet fram til at det må være et problem med USB-portene, for programvaren er jo den samme! Hovedkortet er et Asus P5N-E SLi, og chipset-drivere er installert. Det stemmer da at med SP2 trenger man ikke drivere for USB, men disse finner jeg ikke på Asus sine sider uansett. Fremdeles ingen som har et råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå