Doochebag Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Okey, har kjøpt Xbox 360 Premium + ekstra kontroll + Fifa 07 + Rainbow Six Las Vegas (de hadde ikke Gears of War på begge Elkjøp butikkene jeg var innom og en Expert). Skal lage min fine nye Live konto med gratis Live Gold i en måned. Men må IP-greiene fikk "feil". Så må skrive inn automatisk. Hvordan finner jeg de tingene jeg skal skrive inn (utenom IP'en siden den fant jeg på whatismyipaddress.com ) Vil gjerne ha kjappe svar! Takk på forhånd. Btw, jeg kan ikke noe spesielt mye forkortelser og er ikke spesielt flink så hadde blitt veldig glad for en bra forklaring. Og jeg bruker samme ledningen på denne Macen jeg er på nå som jeg kommer til å bruke på Xboxen. Bare bytter når jeg har fått hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 alt skal egentlig legges inn automatisk fra router, hva står det på testen som er faild? Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Et eller annet er fucked opp, så må skrive manuelt. Har IP'en, men vet ikke hvordan jeg skaffer meg min egen gateway og subnet mask. Må sikkert skrive inn Også må jeg få vite hvordan jeg skaffer meg de to DNS-tallene. Er det en måte jeg kan få fikset dette via min egen pc? Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Eneste jeg trenger å få fikset nå et DNS-kodene mine. Gikk inn på min søsters laptop og tok Start > Kjør > cmd > så skrev jeg inn ipconfig /all og da fikk jeg opp IPen, Gateway, Subnet og DNS. IPen, Gatewayen og Subnettet funket. Men DNS'ene mine var visst feil. Er ganske rådløs på hva jeg skal gjøre nå. Er det en måte å finne de "riktige"? Eller er det noen standard? Har utrolig lyst til å komme meg på Xbox Live. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Ta en telefon til din ISP(internet supplyer) altså din leverandør av internett og spør hvilke dns-servere du skal bruke.. Ikke vanskeligere enn det. Dette får de hele tiden spørsmål om.. Endret 26. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå