JohndoeMAKT Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Søk på: Tiesto Ferry Corsten Rank1 Magik Amsterdam rai club eau Johan Gielen Nå ringte det inn, så nå må jeg sove. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Søk på: Tool Audioslave A Perfect Circle Rage Against the Machine Muse Cake Metallica Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Her har du noen ihvertfall: Thrillseeksers - "Synaethesia" WIP feat. Emmie - "I won't let you down" Diving Faces - "Liquid Child" Matt Darey - "Liberation" Agnelli & Nelson - "El Nino" The Roc Project and Tina Arena - "Never" Layo & Bushwacka - "Love Story" Divine Inspiration - "The Way" Love Inc. - "You're a superstar" Above & Beyond - "Far From in Love" Together - 'So Much Love to Give' I tillegg kan jeg på det varmeste anbefale DJ Tiesto - Live @Sensation, Amsterdam. Er nok det beste albumet jeg har for tiden... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Søk på: Tool Audioslave A Perfect Circle Rage Against the Machine Muse Cake Metallica Eller ikke.... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Eller ikke.... Få høre hva DU foreslår, da... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hiphop? Jeg vurderer å lage en hiphop sang selv, den skal være nyskapende og original. Hittil har jeg funnet ut at jeg skal rappe om hvor mye penger, damer og fete biler jeg har.... På videoen skal jeg kjøre rundt i en fet bil mens jeg har noen hotte chicks i baksetet. Jeg er rimelig sikker på at ingen har kommet på dette før meg. Sounden skal selvfølgelig være like fresh som resten Sang nr 2 skal handle om hvor tighte jeg og homiesene mine er. Jeg må bare sette meg litt bedre inn i EJay først. Edit: Når du ikke respekterer vår musikk smak, må du ikke forvente deg at vi skal respektere din. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Eg respekterer ikke folk som skriker ut kor mye bedre musikk de liker er enn andres. Fyren spurte aldri om dere hadde noe metal dritt eller whatever å anbefale. Bare vent å se kordan hip hop sprer seg ut over landet sakte men sikkert. En dag er dere i mindre tall selvom dere er det egentlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Eller ikke.... Få høre hva DU foreslår, da... Scrolle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Holder med Snowdog her, det er en dobbeltmoral ute og går hos metal-folket (som jeg selv er en del av). Vi hater liksom at folk preiker til oss om gud og jesus og religion, men med en gang noen nevner at de liker noe annet enn metal flyr vi i strupen på dem og prøver å "vise dem" hva som er SKIKKELIG musikk. Det gjøres oftest ved å rakke mest mulig ned på deres musikksmak, ramse opp en haug med metalband, gjerne etterfulgt av diverse klisjeer som: "metal er musikk med sjeeeel mann", "techno er for homser", "techno er datamusikk". Og så tvinger vi dem gjerne til å lide seg gjennom noe prog- eller black metal sånn bare for å understreke hvor god og intelligent musikksmak vi har. Folk må fatte at musikksmaker er forskjellige, man liker musikken man føler seg vel av å høre på. Ikke musikken man blir fortalt å like. Være det seg metal eller techno. Slutt å preke om hva som er best musikk. Det er bare trist. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Eg respekterer ikke folk som skriker ut kor mye bedre musikk de liker er enn andres. Fyren spurte aldri om dere hadde noe metal dritt eller whatever å anbefale. Bare vent å se kordan hip hop sprer seg ut over landet sakte men sikkert. En dag er dere i mindre tall selvom dere er det egentlig. Metal dritt? Hva er det Nei fra spøk til alvoret. Alle liker ikke samme musikk nei, men er da ikke noe vits å bli så sint for så lite. Er derfor vi har mye musikk å velge i butikkene/internet. Valget er ditt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Søk på:Tiesto Ferry Corsten Rank1 Magik Amsterdam rai club eau Johan Gielen Nå ringte det inn, så nå må jeg sove. Academy Of Trance 100% ---- Trance Armin van Buuren Art Of Trance Ayumi hamasaki Blank & Jones Cygnus X DJ Jean Dj Jurgen Misja Helsloot DJ Sakin Goliath Gouryella In Trance We Trust Judge Jules Mario Piu Mauro Picotto Ministry of Sound (aka MOS) Paul Oakenfold Paul van Dyk System F Tall Paul DJ Jamie this is...IBIZA 2000 this is...TRANCE Timo Maas trance energy Yomanda Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Holder med Snowdog her, det er en dobbeltmoral ute og går hos metal-folket (som jeg selv er en del av). Vi hater liksom at folk preiker til oss om gud og jesus og religion, men med en gang noen nevner at de liker noe annet enn metal flyr vi i strupen på dem og prøver å "vise dem" hva som er SKIKKELIG musikk. Jamen det er fordi at skikkelig musikk IKKE = techno eller trance! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hva musikk et menneske identifiserer seg med, ligger mye dypere enn god/dårlig smak. Observering av rytmer og detaljer er forskjellig fra person til person. Kravene og. Mange som blir stimulert av EN rytme som dunker gjennom en hel låt. Personlig hater jeg trance og techno og kan derfor ikke anbefale noe sånt. Viste dere at: *En trommis i et rockeband spiller ubevisst etter hjerterytmen og øker ofte takten av den grunn. Mange ganger derfor sanger går mye fortere live enn vanlig. *En dj klarer ALLTID å spille platene i samme tempo, og boyzene som lager musikken kan ved et tastetrykk få takten perfekt? *Boyband gjør seg bra................ SOM SKYTESKIVER ELLER TERRORMÅL. hmm... nei det var vel ikke så fint sagt, men trengs vel ikke diskuteres. Spør du meg liker jeg ærligheten ved rock. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå