ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kan noen anbefale noen kule sanger? begynner å bli lei av de jeg har. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Øhmm du må spesifisere litt mer. Ka musikk typer liker du? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 trance og techno Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ææææ.. nei d er ikke noe bra! Du må høre på Pearl Jam og Audioslave!! weeeeeee... og masse annet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ææææ.. nei d er ikke noe bra! Du må høre på Pearl Jam og Audioslave!! weeeeeee... og masse annet...Hold det dritet for deg selv. Sorry men eg kan ikke noe om trance eller techno. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Sånt dem mekker på pcen right ? Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 kan ikke jeg si d jeg vil? :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ææææ.. nei d er ikke noe bra! Du må høre på Pearl Jam og Audioslave!! weeeeeee... og masse annet... YESS! Pearl Jam er Serriøst. konge! Jeg må få skaffet meg deres nyeste album. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Asj! trance og techno ødelegger alt! data mekka dritt. Heavy metal er tingen. Hør på Dimmu Borgir, det er bra musikk det.. =) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 d jeg lurte på var om noen som hører på trance/tekno kunne si meg noen brae sanger, ikke hvilken musikk jeg burde høre på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 d jeg lurte på var om noen som hører på trance/tekno kunne si meg noen brae sanger, ikke hvilken musikk jeg burde høre på.I know! folk er litt merkelige når det gjelder musikk her. Selv hører eg lite på trance og techno. Har vel ca 50 trance/techno/drumNbass/house mp3'r på maskinen min av 2200 mp3 sanger. Hør på det du vil høre og dritt i ka andre sier. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg ser på det som min oppgave i livet å frelse alle som liker trance/techno/topp20 musikk. Du må nok desverre vente med å få din frelse. Jeg er i full gang med å frelse mine nærmeste venner. Og det er vanskelig nok. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 eg er i full gang med å frelse mine nærmeste venner. Og det er vanskelig nok. Glad jeg ikke trenger om å gjøre det Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ALT av blink-182 er bra. Og Oasis - Only Hits, ny cd nå, er helt über. New Found Glory - Sticks & Stones er også bra... EDIT: Varsle svar på dette temaet... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Poenget er at dere kan holde dere til emnet. Når han spør etter noen fete trance og Tekno sanger, så er han verken intersert i å høre at musikksmaken hans suger eller at Øystein Sunde gir ut nytt album. ...And for the record, Tecno and trance sucks ass! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg, for min del, føler det som min plikt å opplyse "tilbakestående" (unnskyld uttrykket, kanskje "uopplyste" passer bedre) om at det faktisk finnes noe bedre et sted der ute. Trance og techno er ikke for folk som liker musikk. Det er kun for folk som liker en "donk donk"-rytme som de kan bruke til å vise anlegget til fjorten-årige jenter. Det er dessverre de som har misforstått denne "rytmen", og bruker den til "privat bruk". Dette er selvsagt bare en liten glipp. Så til dere som har misforstått vil jeg anbefale følgende band: -Cake -Rage against the machine -Tool -A Perfect Circle -Pearl Jam -Smashing Pumpkins -KoRn -Audioslave -Metallica (album fra 1991 og tidligere) Enjoy, og håper dere går inn i denne nye "verden" med et lett sinn. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hehe, meget enig der jimmy Pop, bra musikksmak har du også :o Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 trance og techno Joa. Koble en oscillator til PC speakeren din, så har du den BESTE trance-en... HATER trance og techno! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kan noen anbefale noen kule sanger?begynner å bli lei av de jeg har. Siden alle her oppfører seg så idiotisk når det gjelder musikk tok eg meg tiden til å finne noe som muligens har med trance å gjære. Det er ihvertfall techno eller noe slikt (før var alt dunk dunk bare techno) Anyways mulig du har de eller har hørt de. 1-gigi_dagostino 2-Gamle prodigy sanger 3-Metal head (DrumNbass) 4-Nishi (DrumNbass) Liker du forresten hip hop? da har eg myee å anbefale Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Nå hører ikke jeg på trance eller techno i det hele tatt.. Og siden du sannsynligvis ikke er interessert i min musikksmak (Nightwish, KoRn, soad, Rammstein, Manson, Slipknot osv :wink: ) skal jeg ikke prøve å prakke denne på deg... Men jeg mener å erindre at jeg har no tranceaktig/technogreier (?) hjemme på maskina.. De få navna jeg husker er: Rank 1, vistnok skal dette være bra Ayla, Dj Jurgen, gammel.. men though sikkert bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå