Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en dr*tsekk i denne sammenhengen?

Gjest Gjesten-som-er-kanskje-tøffelhel

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten-som-er-kanskje-tøffelhel

Det hele begynnte da jeg slo opp med kjæresten min som jeg hadde vært sammen med i 8 måneder. Vi hadde et flott forhold, men det var jo selvfølgeli allti noen småting som irriterte, men ikke nok til å slo opp.

Jeg slo opp fordi jeg ble plutselig interersert i en annen jente, kun på grunn av lyst og begjær, for å si det slik.

Jeg slo da opp med den forrige kjæresten min, som vi kaller jente 1.

Jeg ble ikke sammen med hun jeg ville ha istedenfor jente 1. Men da tenkte jeg ikke at jeg kunne bli sammen med jente 1 igjen, så jeg traff tilfeldigvis en annen jente. Jeg var jo litt lei meg for at jeg hade ødelagt for meg og jente 1 så jeg ble sammen med jente 2 fordi jeg savnet nærheten vi hadde. Du kan si at forholdet mellom meg og jente 2 egentli var basert på en slags løgn siden jeg ikke var helt oppriktig med henne når jeg sa at jeg ikke hadde følelser for jente 1, noe jeg hadde. Men jeg hade også sterke følelser for jente 2

Meg og jente 2 var sammen i litt over to måneder og hun sa at hun elsket meg osv. Vi planla å flytte til en annen by fordi hun skulle gå på skole. Hun hatet også jente 1 av en eller annen grunn som jeg aldri helt forsto.

Menjente 1 viste seg fort å ikke være en jente du kunne stole på. Når hun drakk, oppførte hun seg direkte barnslig. Skikkelig fjortis for å si det slik. Forrige helg nå så gjorde hun å en vennine en avtale med meg og en kamerat om å komme til oss og bare kose-drikke litt. Men så ringer hun meg senere samme dag og sier (dette er ordrett)

Meg og en vennine skal på en fest. Kan du legge ut for drikke til oss begge to, siden vi ikke har?

Nei, det kan jeg ikke. Jeg har ikke penger til det.

Javell, bare vær sånn! Jeg kjøper hjemmebrent og drikker meg drita-full og glemmer alt og alle!!

meg òg?

Spesielt deg!

Så la hun på. Greit det tenkte jeg, jeg finner på noe med kameraten min. Så meg å kameraten min stakk på fest et annet sted. Jente 2 ringer meg og ber med dra til helvete osv. Jeg spør hvor mye hun har drukket og hun sier at fremdeles er hjemme med venninen.

Så ringer hun igjen, denne gangen i rund 11 på kvelden. Da spør hun om hun og venninen kan sove hos oss. Vi sier at de kan det, men de må være hjemme hoss oss klokken 02.00 fordi vi ikke gidder å sitte oppe i mange timer og vente på dem.

Ok, det gikk helt fint sier de begge to.

Så ringer vi dem når vi er hjemme klokken halv to eller noe slik.

Da sier de at de kommer klokken 04.00.

Ikke søren om dere gjør sier kameraten min. Det er min leilighet og når dere gikk med på å komme klokken 02.00 så kommer dere da.

Neste dag ringer hun meg igjen og sier at hun trenger noen dager på å tenkte ifred osv.

Greit det tenker jeg, det er jo bare bra, fordi det kunne jeg også trengt.

Meg og kameraten min går ut på byen den kvelden der. Ingen av oss har drukket så veldig mye, men vi er litt brisne begge to.

Jeg treffer noen felles kjente av meg og jente 1. Og de sier at det er dumt jeg og jente 1 har slått opp.

Hva i helsiken!, sier jeg. Hun sa aldri det til meg sier jeg til dem. De sier at hun sa det og slik som hun oppførte seg så virket det som om hun dreit i meg.

Da tenkter jeg automatisk: Ok, viser hun meg den respekten, viser jeg samme respekt tilbake. Så jeg sa til folk jeg traff på som spurte hvordan det gikk med meg og henne, at hun ikke sa ifra til meg at vi hadde slått opp en gang, så hun var historie for meg.

Men! Så traff jeg jente 1 igjen, samme kveld når jeg og kameraten min var ute på byen. Vi snakket lenge sammen og hun sa at hun fremdeles var glad i meg. Hun hadde ikke gjort noe annet enn å være sur og sint og lei seg hele tiden vi ikke var sammen. Dette har jeg fått bekreftet fra andre venner, så jeg vet at det er sant. Jeg var også den første gutten hun kunne stole helt og fullt på, så hun. Jeg forsto utifra måten hun sa alt på, at hun snakket fra hjertet. Noe hun sjeldent gjorde da vi var sammen. Jeg sa til henne at jeg fremdeles hadde følelser for henne også. jeg sa til henne at jeg ikke hadde forstått hvor stor dritt sekk jeg faktisk hadde vært siden jeg slo opp med henne, og hvordan hun reagerte på det, til forskjell fra meg, som gikk rett på nærmeste dame rett etterpå.

Hun sa at mest av alt så ville hun prøve på nytt igjen med meg. Jeg sa at jeg også ville prøve på nytt med henne.

Vi ble snakkende ganske lenge der ute og nattbussen hennes gikk fra henne. Så jeg spurte helt enkelt og greit om hun ville sove hos meg, siden jeg bor 10 minutter fra sentrum. Hun gikk fint med på det. Da vi kom hjem fortsatte vi å snakke. Og vi snakket lenge. Og mens vi lå der, merket jeg hvor utrolig mye jeg hadde faktisk savnet denne jenta. Før jeg visste ordet av det, kysset hun meg. Jeg kysset tilbake og en ting førte til en annen.

Neste morgen så snakket vi igjen om litt forskjellige ting helt til hun gikk hjem for å dusje.

Jeg benyttet sjangsen til å fortelle jente 1 at jeg enkelt og greit ikke ville mer, fordi hun var så umoden når hun drakk og måten hun hadde oppført seg på mot meg. Kan legge til at dette er ikke første gang hun har oppført seg lignende.

Men da jeg sa det til henne, så tok hun den selvfølgelig helt ut og grein i mange timer midt i byen. Hun spurte om jeg ikke elsket henne og om alle planene vi hadde sammen. Hva skulle vi gjøre med dem, osv. Hun sender meldinger konstant og maser hull i hodet på både meg og kameraten min om å få treffe meg osv.

Hun spør også hele tiden om jeg har truffet en annen jente, sier at hun skal slutte å drikke og bare vil være med meg og at hun elsker meg over alt på jord.

At hun ikke kan leve uten meg at hun skal ta selvmord osv.

og når jeg mener masing, så mener jeg vikrelig masing. 3-4 meldinger i timen og hele pakka.

Jeg sa ifra til henne at jeg tar kontakt hvis noe skulle forandre følelsene mine, noe jeg egentlig bare sa fordi jeg ikke ville ha mer mas fra henne.

Hun vet forøvrig IKKE at jeg og ex-en min skal prøve igjen og at jeg alltid har hatt følelser for henne.

Var dette feil å gjøre av meg iforhold til jente 1 eller jente 2.

Bør jeg være ærlig med jente 1 og si at jeg faktisk hadde følelser for ex-en min og at vi prøver igjen?

Har jeg vært en drittsekk ovenfor begge to og bør si sannheten til begge?

Kan legge til at jeg er 19 så det ikke en slik 15-åring som er kåt som f***

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for meg virka det som om jente1 og jente2 bytta navn i de siste avsnittene? Mista litt tråden.. :p

Men vet du hva du selv vil?

- Hvis ja, så synes jeg du bør fortelle dette til begge jentene, iallefall jente1!

- Hvis ikke, så bruk litt tid på å finne ut hva du vil.

Noe bedre "svar" klarer nok ikke jeg å gi

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar

Mista tråden litt jeg også ja :p. Men, driiit i jente2, hun virka bare helt blåst i hodet. Når hun oppfører seg så teit, så kan hun ikke regne med at du skal være like snill tilbake. Så, ignorerer henne totalt.. Ho slutter nok å mase etterhvert når hun forstår at du ikke snakker med henne uansett. Og om hun ikke forstår det da heller, så kanskje du kan finne noen gangsterjenter som kan banke litt vett i skallen hennes? (Bokstavlig talt) :roll:

Sats på jente1 du, virker som om det er det mest fornuftige. Jobb med forholdet, fortell henne hva som gjorde at du slo opp osv.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Ok, det er jo veldig tydlig her at han mente jente2 når han skrev jente1 i det siste avsnittet ja. Hadde dette vært meg så hadde jeg gått for jente 1, men det er jo litt feil av meg og uttale meg om dette når jeg ikke kjenner personene!

Lenke til kommentar
Ok, det er jo veldig tydlig her at han mente jente2 når han skrev jente1 i det siste avsnittet ja.

9085051[/snapback]

Ikke det siste riktignok, men der han nevner hvem han slår opp med? At det skulle vært jente 2?

Trådstarter, kan du ikke redigere bort jente 1 og 2 og heller kalle dem Stine og Bente-Marte? Da blir det litt lettere å skille dem fra hverandre. :p

Lenke til kommentar

rediger den med to fiktive navn.. 1 og 2 ble BARE krøll, mista helt tråden på slutten der vertfall..

At hun ikke kan leve uten meg at hun skal ta selvmord osv.

kvitt deg med hun der uansett vertfall..

Om jeg sjønte deg rett er enden på visa at du var i lag med Monica (jente 1) og så ble du litt lei etter 8 harde månder, og tok deg et lite sidesprang. Sidespranget ditt, Gro(#2), viste seg å være nuts i hodet, og du hadde i tillegg følelser for monica du ikke klarte å undertrykke, etter det dreit du i Gro, og har nå dårlig samvittighet fordi du og Gro hadde masse planer?

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Jeg sier som de andre; sats på jente 1. Så lenge du ikke tror du kan ende opp med å plutselig like en jente 3 igjen. Det er vel litt dumt om at du skal gå tilbake til hun første når du slo opp med henne fordi du ville ha ei anna (som du ikke fikk). Hva om dette skjer igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...