simpson5 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Noen som har vært borti denne siden før? Endret 17. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har aldri vært borte i selskapet, men hva betyr det at det er et Norskregistrert utenlandsk foretak? Organisasjonsnummer: 991 387 625 Navn/foretaksnavn: HSB EBUSINESS INC. Organisasjonsform: Norskregistrert utenlandsk foretak Lenke til kommentar
simpson5 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Det betyr at HSB EBUSINESS er en norsk avdeling av et utenlandsk selskap. Ganske vanlig egentlig, eksempler på lignende selskaper er IF skadeforsikring og Lidl Norge. Men jeg synes siden deres er ganske oversiktlig og grei. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hva i alle dager har denne siden med "studenter" å gjøre? Hvorfor kan de ikke ta imot betaling pr. oppkrav? Hvorfor er kundeservice et mobilnummer? Hvorfor ser siden ut som om den er hentet rett ut av en templatepakke? "Produktet må ikke ha vært i bruk i angrefristperioden." --> Dette er jo direkte feil... Helt ærlig: Jeg kan ikke se en grunn i verden for å benytte meg av denne jånnidåttkåm-butikken, når det finnes bedre (og billigere...) alternativ. Og så skal jeg heller la være å kommentere mine tanker rundt at en fersk bruker igjen starter sin karriere på forumet gjennom å trekke fram en ukjent nettbutikk. Velkommen, simpson5! Endret 17. juli 2007 av swanky Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Driver du med reklame for egen side simpson5? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg slenger meg på den.. Edit: hvordan er servicen der da simpson5? Endret 17. juli 2007 av Sovehest Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Virker nesten som egenreklame... Skal ikke så mye til å finne ut ting om folk og fe; Ser at det telefonnummeret som står oppført tilhører en privatperson i Bæææærgen, mens firmaet har adresse i Skien. Ser forøvrig at den personen som står oppført som Adm Dir, og personen som har telefonnummeret har samme etternavn. Åpenbart to brødre, da jeg har funnet ut at den personen i Skien er født i 1978, mens den i Bæææærgen er født i 1983... Han som er i Bæææærgen bodde forøvrig i 2002 i Skien også Antakelig er dette et firma som har avtale med Norek, og sender varene sine direkte fra Norek. Derfor kan de ikke sette opp postoppkrav, da Norek ikke kan føre dette på sine skjemaer ut for deg. Endret 17. juli 2007 av FrilanserBob Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Virker nesten som egenreklame... samme inntrykket som jeg har. link fjernes og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg