Startfanet Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Dette ser bra ut! Den mye omtalte ringeklokka kan jo være en på-knapp Skal følge med på denne. Stå på! 9091793[/snapback] God idè Jeg tenkte au at kanskje ringeklokka kunne være en liten knapp med en diode i, samtidig som det kom en liten sang når man trykket på den. Har et sånt juleslips med lyd i hvis du trykker, ikke noe problem å ta ut den og sette knappen inn i casemod'n:) Fortsett å komme med idèer og kritikk folkens! MVH Edit: Problemet er bare at det er uendelig lang julesang.. Endret 17. juli 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Venter til en bekjent kommer hjem fra Frankrike, skal høre om han vil være med. 9091486[/snapback] Jeg er kommet hjem nå! Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Venter til en bekjent kommer hjem fra Frankrike, skal høre om han vil være med. 9091486[/snapback] Jeg er kommet hjem nå! 9098997[/snapback] Taha! Du må gjerne være med hvis du vil! Men har ordna alt selv nå, ikke noe jeg kommer på jeg trenger noe spesielt hjelp til. Men alltid gøy med en arbeidspartner:) Fredrik, se heller Arbeidsloggen du. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Vil ha folk over på kommentartråden og arbeidsloggen! Vennligst se https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=799573&hl= Endret 18. juli 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå