Buzzn Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 hei har bestilt meg varer på xd.no.. på torsdag er det 2 veker siden eg bestilte varene... men endå ikkje fått dei nokon andre som har opplevd det samme? dei seier at grunnen til at varene er forsinka er fordi hk har de på fjernlager.. men i følge nettsia deira skal det ta 1-3 dager og få sendt varenen til lager. nokon som har vore borti det samme med xd.no?? eller har eg vore uheldig?? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er ikke kjent med XD, men de har vel som noen "webshopper" omtrent ingen varer på eget lager, de sender ordrene videre til sine leverandører - der kommer problemet med "fjernlager". Når de som leverer har null på lager (utsolgt) forteller ikke de alltid korrekt ventetid - skjer vel noen ganger at de som skal levere dit heller ikke veit når de kan levere en kasse med feks. 50 hovedkort type "A" For og "inspisere" litt ekstra på problemene til XD kikk i prisguiden på nøyaktig de varene som er bestilt og se hvem som har og hvem som har "Antatt" levering (neste år)... Om noen av delene ikke er hos noen butikker har vel lageret "tørka opp" og ordrene i værste fall dobbla seg og om ei stund kommer 1/3 del av delene inn som det alt er bestilling på - så spørs det hvordan "lageret" fordeler varene. Norek er feks. grossisten til Komplett, men de leverer til "mange" andre butikker også, fordeler de varene etter når ordrene kommer uavhengig av mottaker, eller "forfordeler" de varene til "sin" butikk og lar de andre "uavhengige" få sine varer når lageret er "velfylt".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå