19andr1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, i dag fikk jeg endelig skjermkortet til min nye pc i posten. Men jeg fikk meg også en liten overraskelse, i pakken lå nemmelig en ram-brikke! Ram brikken er en slik Kingston DDR ram brikke. Er det noe jeg kan bruke denne rammen til eller er det bare å kaste den? Det merkeligste er at på ett lite ark som kom med så sto det DDR2? Det er jo ikke DDR2 ram dette vel? MVH Andreas Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ser ut som vanlig ddr-minne det der, men det var en voldsom volt da...3.3V? Mitt minne kjører på 2.35V....over det så ryker garantien. Kaste og kaste,mister prøv å selg/gi bort mot frakt på bruktbørsen istedet. Kanskje det sitter en person og trenger akkurat DEN brikken Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Da burde jeg vel ringe amentio og høre om noen savner brikken, eller? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er også en mulighet, men jeg antar de ikke vil ha den tilbake uansett, men det er selvfølgelig det rette å gjøre. Vet ikke hva jeg tenkte på i første posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå