Arne Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei! Eg venter på eit Asus Geforce 8800GTS, og eg lurte på om det var moglegheit for å klokke det opp mot ytelsen til 8800GTX? Eg har 640mb-versionen, om det har relevanse. Desverre har eg ikkje så mykje peiling på dette, men eg går ut frå at det heile går ut på å auke kjerne- og minnefrekvensen? Eg ser at GTX har kjernefrekv. på 575 mot dei 500 som GTS har. Minnefrekvensen på GTX er 1800 mot dei 1600 GTS har. Det burde vel vere ein smal sak å gjere? Takk! PS: Eg kan lite om dette, så venlegs ikkje bruk kompliserte uttrykk og forkortingar.... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Henger meg på denne tråden.. Duger 8800gts til Tetris eller bør jeg gå for gtx. Er redd for at det hakker når bitene faller nedover Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hehe... Om eg er heldig, så klarer eg nok nett så vidt å køyre minesveipar... No, når eg ser på forumet, så ser eg folk som har klokka til langt over GTX... Det ser jaggu meg bra ut, dette! Det er vel i bunn og grunn same opplegget som GTX, berre at GPUane som er sterkast vert klokka til GTX-hastighet, og dei som ikkje består GTX-krava, vert klokka til GTS-hastighet? Er det slik å forstå? I så fall, så trur eg nok ikkje GTS er katta i sekken, nei... Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Bestilte akkuratt et geforce 8800gts 320mb kort så hadde vært fint om noen kunne fortalt litt. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Du kan kjøre 8800GTS høyere enn 8800GTX i frekvenser, men dette betyr ikke at det slår gtx i ytelse. Gtx har flere shadere og mer av det andre som har mye å bety for ytelsen. (Husker ikke hva det andre surret heter nå, kan ikke noen bare nevne det. Det står helt stille her.) Endret 16. juli 2007 av Megern Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Oki, trur det held i lange baner, her hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå