Kevsor Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, kjøpte meg akuratt Logitech G25 og fant ut noe som jeg lurer på er normalt eller feil... Jeg startet ved å sette opp innstillingene i Live For Speed, kom frem der jeg skulle legge opp 3 gir og høyere men den finner ikke noe når jeg setter den i nummer 3 så det står bare blankt. Fant også ut at den store sak saken forran girspaken som man kan skyve rundt for å få opp og ned giring, når jeg skrur på den så begynner girspaken å gå bakover og litt over halveis stopper den og den snurre greia... har jeg fått Et produkt som ikke virker? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 når du skal skifte mellom 6-trinns og "opp/ned" giring, bruker du den grå bryteren på girkonsollen. for å få den rundt må du trykke ned selve girstanga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 nå har ikke jeg prøvd live for speed, men antar at det er en innstilling for bruk av H-gir? Lenke til kommentar
freke Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei, kjøpte meg akuratt Logitech G25 og fant ut noe som jeg lurer på er normalt eller feil... Jeg startet ved å sette opp innstillingene i Live For Speed, kom frem der jeg skulle legge opp 3 gir og høyere men den finner ikke noe når jeg setter den i nummer 3 så det står bare blankt. Fant også ut at den store sak saken forran girspaken som man kan skyve rundt for å få opp og ned giring, når jeg skrur på den så begynner girspaken å gå bakover og litt over halveis stopper den og den snurre greia... har jeg fått Et produkt som ikke virker? Takker for svar. 9083610[/snapback] Prøvd å lese bruksanvisninga? Der står det nemmelig at hvis du trykker ned girspaken (mens den står i fri), så kan du velge H/sekvensiell med skruknappen foran stikka. Prøver du å vri uten å trykke ned girstikka, går det som du beskriver. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg er en lat kar, det tar meg kortere tid å legge inn et spørsmål her og game litt enn å lese hele den Uansett, tusen takk for svar :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå