Olum Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har nettopp vært og kjøpt meg en Creative Zen Vision: M. Hvilket program bør jeg bruke for å overføre sangene jeg har på pc'en min? Når jeg åpnet "Zen Vision M Series Media Explorer" fikk jeg beskjed om å plugge inn Mp3-spilleren min selv om den allerede er plugget inn. Må den være ladet eller no sånn for at jeg skal kunne overføre sanger? Endret 16. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
SRD Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tror det må være litt strøm på spilleren ja. Jeg anbefaler uansett å bruke Windows Media player 11, isteden for Creative media explorer. Du kan også prøve å koble den fra pcen, og starte WMP11/creative også koble til spilleren. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Tror det må være litt strøm på spilleren ja. Jeg anbefaler uansett å bruke Windows Media player 11, isteden for Creative media explorer. Du kan også prøve å koble den fra pcen, og starte WMP11/creative også koble til spilleren. 9083504[/snapback] Ok, takk! Da skaffer jeg WMP11 nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Da er windows Media Player 11 lastet ned, men jeg får ikke sangene mine over. Jeg har lagret sangene i iTunes og i en mappe i Min Datamaskin. Derfra får jeg dem ikke over til WMP11. Endret 16. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Da fikk jeg fikset det og sangene er overført til min nye vakre Mp3-spiller. Tuse takk for hjelpen SRD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå