Gå til innhold

Avvist retur pga ytre skader

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg sendte min Archos Gmini 400 inn til retur, og fekk då svar om at retur blei avvist pga ytre skader. Det er snakk om ein bulk i hjørnet av spelaren (kan ikkje huske at det var i fleire enn eitt hjørne). Det synast ikkje som om dei faktisk har sjekka grundig. Kan dei verkeleg konkludere med at alt er min feil berre pga utsjåande? Eg må ikkje betale testgebyr, og det kom ikkje fram noko meir i mailen enn at den blei avvist pga ytre skader, og at dette moglegeins var årsaken til at den ikkje virket. Virker dermed som dei berre har sett på den, slått den på, og så tatt ein konklusjon ut av det. Bulken er ikkje spesielt stor og er heilt i hjørnet av spelaren, der det ikkje ligger nokon kritiske deler. Eg har sjølvfølgeleg berre mitt ord på det, men disse skadane blei pådratt lenge før den faktisk slutta å virke. Det som feiler den er at den slår seg av etter 3-4 sek, og nektar ofte å gå på i det heile tatt, sjølv om batteriet er fulllada. Dette skjedde mens eg haldt spelaren i fanget på ein roleg biltur. Trur dermed det er noko galt med batteriet, og ikkje harddisken (som mest sannsynleg ville blitt øydelagt lenge før batteriet om fall var årsaken).

Så det eg lurer på er kva mine rettigheiter er her? Må eg berre finne meg i at dei ikkje vil sjekke den grundigare? Nokon som har liknande erfaringar å dele?

Kan kome med bilete av spelaren så snart eg får den. Eg skal ikkje nemne kva nettbutikk det er snakk om no, men om eg får tillatelse vil eg veldig gjerne det. Dette fordi dei har brukar her, og at dette er ein av dei største nettbutikkane i Noreg, som eg elles har hatt strålande erfaring med. Skal sjølvfølgeleg ikkje klage om dei faktisk har sjekka grundig, og at fysiske skader frå min sider er einaste moglege årsak. Slik kom det derimot ikkje fram i mailen eg fekk.

Avsluttar med sitat frå mailen.

Archos Gmini 400 500637. Avvist retur pga. store ytre skader på gjørnene av spilleren. Selvforskylde skader som ikke dekkes av garanti, kan linkes til årsak for feil på produkt, som var at spilleren slår seg av hele tiden. Sendes tilbake.

:)

edit: Spelaren er forresten eitt år gammal.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.... retur blei avvist pga ytre skader.  Det er snakk om ein bulk i hjørnet av spelaren (kan ikkje huske at det var i fleire enn eitt hjørne).

Avsluttar med sitat frå mailen.

Archos Gmini 400 500637. Avvist retur pga. store ytre skader på gjørnene av spilleren. Selvforskylde skader som ikke dekkes av garanti, kan linkes til årsak for feil på produkt, som var at spilleren slår seg av hele tiden. Sendes tilbake.

9083370[/snapback]

Her synes det som om nettbutikken har tatt en riktig avgjørelse. Dette er en type skader som ikke dekkes av garanti elller reklamasjonsrett. Ser også ut som påvist årsaksforhold er svært sannsynlig.

Lenke til kommentar

Det står "kan linkes til årsak for feil på produkt", ikke "dette har vi ved nærmere undersøkelse funnet ut at er årsak til feil på produkt". Og om harddisken var problemet, ville det vel ikkje vore mogleg å klare å høyre 2 sek av ein song, dersom du er rask?

Slik vil eg beskrive skaden:

post-38251-1184599757_thumb.jpg

Den røde prikken indikerer en liten bulk, som åpenbart ikkje direkte har berørt noko anna enn plastikk. Strekane og dei små prikkane er riper. Er selvfølgeleg ikkje heilt nøyaktig, men ganske nært. Mener personleg at "store ytre skade" er svært overdrevet, og den har berre bulk i ein av hjørnane. Og batteri kan vel kje bli øydelagt ved ein slik donk? At spelaren detter i bakken skjer vel med alle, og kan forsikre dykk om at den blei ødelagt lenge etter skaden. Sett at dykk trur på meg, kva trur dykk kan ha skjedd med spelaren?

Så eg har ikkje krav på noko så helst, pga ein skade som det der?

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på dette, men virker usannsynlig at de kan gjøre det på den måten. De må jo kunne si helt sikkert at det er det som forårsaker feilen.

Personlig så har jeg hatt mangfoldige feil på diverse mobiltelefoner, og det hender de går i bakken av og til. Det har syntes godt på de, men feilene har ikke hatt noe å gjøre med skadene i det hele tatt. Det har heller aldri kommet opp at feilene var min feil, selv om skadene har vært lett å se.

Kanskje du kan kontakte forbrukerombudet?

Lenke til kommentar

Skal først maile mpx og se om dei faktisk har meir info. Skal også spørje om dei kan feiltesta om dei ikkje allereie har. Kan nok fikse det sjølv om det er harddisk/batteri, så dei 150kr er verdt det sjølv om me ikkje blir einige. Om dei ikkje eingong sjekkar kva som er galt pga den skaden, så kontakter eg nok dei for veiledning. Eg veit for meg sjølv at den omtalte skaden ikkje foresaka problemet (rart om ein dunk øydelegger spelaren fleire månader seinare), så eg skal gjere alt i mi makt for å få returen gjennom. Veit også at spelaren burde tålt det, og at eg sat i ro og høyrte på musikk når symptomane meldte seg for første gong (det begynte ikkje så gale, tok nokon min i starten).

Vil forresten leggje til at eg på ingen måte "angiper" brukarar her, og at eg er svært takknemleg for både "good news and bad news". =)

Lenke til kommentar

Mogleg, men eg er rimeleg sikker på at ein harddisk tar skade mykje før noko som helst anna. I tillegg begynte symptomane å vise seg lenge etter skaden (igjen, dette kan eg jo ikkje bevise, og forventar ikkje at ein butikk skal stole på meg).

Uhm, der nemnte eg jo faktisk namnet på butikken, ja ja. Satsar på at det går bra. =p

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg mener å ha lest at batteri kan "ta skade" lenge etter et fall/dunk/slag for en tid tilbake. Mulig det kun gjelder litt eldre batteri, men det vet jeg ikke.

At man mister ting i bakken kan selvfølgelig skje alle, men man kan ikke påstå at det er normal og forsiktig bruk da ikke et slikt produkt er ment til å bli behandlet slik. På en annen side synes jeg du burde kreve en litt mer detaljert forklaring da den du har fått i mine øyne er for kort og overfladisk.

Lenke til kommentar

Uten å komme med linker som kan underbygge min påstand, så mener jeg at Ipod hadde en sak gående mot seg fordi den ikke tålte å falle i bakken mens den var på. Hvordan det gikk i den saken aner jeg ikke...

(hele innlegget mitt er vel nesten som en sverm mygg, irriterende og om man prøver å få tak i dem, får man kun luft...)

Lenke til kommentar

Et spørsmål: Sa du tydelig fra på forhånd at den skaden hadde kommet lenge før problemene oppsto?

Hvis ikke så ville det være naturlig å anta at det var årsaken til problemene og dermed avvise den før de gjorde nok til at det ble noen utgifter for deg.

Lenke til kommentar
Hvordan ville saken stille seg dersom MPX fikk undersøkt enheten og funnet ut at "enhet X" var defekt og dette mest sansynligvis skyldes fallet som skadet enheten? Ville da MPX kunne fakturert forbrukeren for bevisgjøringen?

9088432[/snapback]

Kun dersom de har opplyst om at de kommer til å gjøre det på forhånd.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra mpx no.

Hei

Dersom det er fysisk skade på ditt produkt så frafaller all garanti.

Er det verkeleg sånn? Då har eg jo mista garanti på mobilen min også. =(

Dei kan jo ikkje forvente at bærbart utstyr holder seg plettfritt i fem år?

edit: Er vel heller ikkje garanti det går på her, men reklamasjon?

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Tror det har mye med hvor langt butikken vil strekke seg også...

Hvis dem ikke har sett på produktet en gang vil jeg kalle det dårlig service.

Hvis dem derimot har sett på den, og da konstantert at skaden er skyld i problemet er det ikke så mye man kan si imot.

Gir oss kunder en liten pekepinn på hvordan butikken behandler slike saker. Har hatt garantisak hos en annen butikk hvor det har vært ripe/bulk pga bruk og det har ikke hatt noen innvirkning.

Problemet var en mp3-spiller hvor skjermen døde plutselig mens den var i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...