Gå til innhold

VIl joine en bf klan som har HØY standard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er flere norske klaner som rekrutterer folk. Du finner link til noen av deres hjemmesider på http://www.bf1942.com. Søk under klaner. Det var her jeg fant den klanen jeg er medlem av nå. Før den tid var jeg ranket blandt de 400 beste, men ettersom jeg har skifta nick har den ramla til 604 eller no' på den linken du la ut. Men ranking er egentlig bare tull. Når man joiner en klan er det helt andre ting som teller. :D

[NOR] Terminator Tom 8)

Lenke til kommentar
3368 plass er vel å ta litt i, Sjekk heller ut "]http://www.computerandvideogames.com/r/?do...sp?id=130[/url]

Litt bedre side å sjekke da de dekker de fleste serverne som spilles

Men som englebarn sa, let litt rundt på irc kanaler of div. det er mange klaner som leter etter nye members

det var der han fant ut at han var på 3000 plass.. for det var jeg som tipset han om linken... www.csports.net :)

Lenke til kommentar
3368 plass er vel å ta litt i, Sjekk heller ut "]http://www.computerandvideogames.com/r/?do...sp?id=130[/url]

Litt bedre side å sjekke da de dekker de fleste serverne som spilles

Men som englebarn sa, let litt rundt på irc kanaler of div. det er mange klaner som leter etter nye members

ja sorry er bare Capture The Flag 3,236 men jeg syntes d er bra jeg :lol:

og Fake visste om siden før du tipset meg=) var en annen tråd her for en stund siden hvor jeg fant ut om csport.com

,men takk uansett :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Stats teller I K K E ! !

Muligens i det grunne tafatte arrangerte spillet CS har statsen LITT å si, men i bf1942 er stats totalt idiotisk å rangere en spiller etter. Om man beskytter basen i stedet for å kun assaultere og fange flagg får man lousy stats men kanskje man reddet laget på den måten.

Bare til ettertanke...

:woot:

(jeg vil foresten, bare for å flagge litt, være med i en eller annen form for klan, public suger skrotum som regel)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Noen flyr bra, andre er rå i tanks men noen er utrolige til å holde baser, hva er viktigst?? Et lag trenger alle kategorier, slikt gjenspeiler seg ikke i stats!!! slikt ser en på tryouts, man ser da etter mulige kandidater med spisskompetanse, ikke stats.

Jeg spiller BF bare på "amatør"nivå, men har spilt mange år i DF2 klan som general og sniper, og den samme tankegangen gjelder alle FPS-tam spill.

Lenke til kommentar

Stats teller egentlig veldig lite.

Men stats kan si deg om du treffer bra med gunner'n :wink:

Men som sagt teller ikke stats så forferdlig mye på public serverne hvis man skal joine i en klan, for når man spiller i en seriøst klan så trenger det teamwork, kommunisere ''vanskelig ord'' etc. Det gjelder ikke å få mest Frags under en klan kamp for å si det sånn :p

/NoTarget :shrug:

Lenke til kommentar

Stats forteller ingenting. De forteller om du er "flink" og spiller på servere hvor det er spillere som ikke er så gode som deg. Det er ikke vanskelig å spille på servere med lavt nivå for å øke stat'en din, enten du ser på bf tracks eller bf stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...