Esukiru Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Finnes det demo av Transformers ute på XBL? Skulle gjerne prøvd det eller i allefall høre litt fra de som har prøvd det før/hvis jeg skaffer meg spillet. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har prøvd det, og det er ikke bra. Rett og slett, jeg ville aldri kjøpt det etter å ha sett hvordan det er. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 dette er faktisk et av de værste filmspillene jeg noen sinne har spillt. Rett og slett helt utrolig. Det er greit i 5 minutter, og da begynner du å merke alt som er feil med det. Gjør deg selv en tjeneste og ikke bruk penger på det, samme hvor mye du digger Transformers Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er fryktelig dårlig. Har du tilgang til en PS2 ville jeg heller kjøpt Transformers som ble gitt ut av Atari for 3-4 år siden til den konsollen, det er et kjempespill. Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hmmm høres slettes ikke bra ut dette her. Kanskje jeg invisterer i The Darkness i stedet. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror det er bedre. Tenker på å kjøpe The Darkness selv, men vil gjerne teste det først. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 The Darkness er fantastisk. en av de bedre spillene jeg har spillt i år. go for it! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hmmm høres slettes ikke bra ut dette her. Kanskje jeg invisterer i The Darkness i stedet. Mener du at du faktisk vurderte Transformers spillet foran The Darkness? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skukke vært lov å lage et så dårlig spill ut i fra en så fet film. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Skukke vært lov å lage et så dårlig spill ut i fra en så fet film. 9087100[/snapback] Ganske standard det der. Disse spillet som blir lagd i full fart rundt release av en film er altid dårlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå