rockingchair Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Min N70 som litt over ett år gammel slo ut med dødt display etter den falt 20cm fra lomma mi ned i en stol. Noe den burde ha tålt, og har tålt før. Men denne gangen gikk displayet mongo og begynte å skli sideveis langs skjermen og fungerte gradvis dårligere (2-3 omstarter så var den helt svart). Så, er denne fortapt og kan bare kastes eller tar club nokia den inn og fiksemikser den for meg? Altså - garanti, Har jeg fortsatt det? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 ut i fra det du sier, så ser jeg ikke grunn til at du skal få det dekket da det fremstår som selvforskyldt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er to års garanti på nokia telefoner, og om den ikke har tydelige merker etter fall bør det være grei sak å få på garanti. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Er to års garanti på nokia telefoner, og om den ikke har tydelige merker etter fall bør det være grei sak å få på garanti. 9084369[/snapback] Såfaktum at telefonen ble utsatt for et slagskade før den sluttet å fungere er uvesentlig? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 kaller du det å falle ned i en stol for ett slag? Hadde den fallt ned på gulvet, så ja, men i en stol, nei. Men skader liksom ikke å prøve å få den på garanti heller da. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 kaller du det å falle ned i en stol for ett slag? Hadde den fallt ned på gulvet, så ja, men i en stol, nei. Men skader liksom ikke å prøve å få den på garanti heller da. 9087615[/snapback] Ja, jeg kaller det for en slagskade. Telefonen er ikke ment å tåle flere slike fall, noe trådstarter selv skriver i innlegget at har inntruffet. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Vel, da har vi ett forskjellig syn på slagskader da. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 husk at hvis det ikke går på garantien, så må du betale et gebyr til verkstedet selv om du ikke vil at de skal ordne feilen for deg men du får nok ikke dette på garantien. hør med et verksted om du kan få et prisoverslag før du sender den inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå