Thor. Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har dere noen tips til hvilke gjenstander i huset som kan forbedre signalkvaliteten til en trådløs enhet? Sitter nå på et garasjeloft med en elendig forbindelse, kan ikke flytte ruteren og vil ikke kjøpe en ekstra sender bare for noen dager. tips? Lenke til kommentar
Mathway Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 det finnes en hell rekke antenner som du kan bruke på trødløs runteren din får å fårbedre signal styrken og lit mer rekkevidde og så. men du vil ikke kjøpe noe det stemmer? så der med vet isje ka ant du kan bruke, men prøv aluminium pappir. form det som antenne, kobl til samme sted som original antenet på ruteren antenner>> http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...60&WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror aluminiumsfolie sender signalene i hytt og pine. Og ja, jeg vil forbedre forbindelsen med bare det som er i huset. Ikke kjøpe noe. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har brukt bunnen på en kasserolle som reflektor på en router. Satte metallflaten noen få cm bak piskantennen. Dette økte faktisk signalstyrken fra ubrukelig til OK surfehastighet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Du gjorde dette på routeren? rettet åpningen mot målet? Skal prøve Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Du gjorde dette på routeren? rettet åpningen mot målet? Skal prøve 9084596[/snapback] Brukte bunnen av kjelen som reflektor. Ikke selve åpningen (bare bunnen). Dette vil da doble signalstyrken hvis du treffer punktet hvor reflektert bølge og stråling fra antennen kommer i samme fase. EDIT: Dvs at du like gjerne kan bruke en plate av metall bak antennen. En kasserolle er fin fordi den står av seg selv Endret 16. juli 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå