Spirograf Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Får du tak i den som har gjort dette, kanskje personen har noen ideer om hvordan det var? Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Når det gjelder at du må holde inne lyshornet for å få vindusviskere og slikt til å virke, så er det den bryteren som sitter i tenningslåsen som er defekt. Hadde det samme problemet på ene golfen jeg hadde. Feilsøkte alt mulig før jeg fikk tips om denne bryteren. Altså: Ta av rattet og skru ut tenningslåsen. Bakpå tenningslåsen sitter det en hvit? plastbit som ledningene går innpå. Denne er festet med en skrue hvis jeg ikke husker feil. Den koster ikke så mye originalt. Bytt denne, koble fra det som har med kjørecomputeren å gjøre (ihvertfall foreløpig) så ser du hvordan det står til med resten av elektronikken da. Den koblingen med de 2 brune kablene ved rattet, er til noe ekstrautstyr, husker ikke hva. Det samme mener jeg med den koblingen ved sikringsboksen. Lenke til kommentar
majlle Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Allright! Takk for gode svar.. Fikk raskt svar ang. tenningsbundstykket på golf2.dk.. Så denne skiftet jeg klokken 10 i dag tidlig =).. Nå har jeg nøstet opp i nesten all elektronikken og det eneste som står igjen er følgende: Blinkingen til høyre er tregere enn blinken til venstre. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Blinkingen til høyre er tregere enn blinken til venstre. 9147820[/snapback] Det må vel være at en pære har gått på venstresiden. Lenke til kommentar
majlle Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Blinkingen til høyre er tregere enn blinken til venstre. 9147820[/snapback] Det må vel være at en pære har gått på venstresiden. 9153452[/snapback] Det er en pære på høyreside av bilen som er snart gåen.. ellers er begge baklysa så og si daue :S vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Først vil jeg kondolere... så vil jeg gi deg mitt råd; Riv ut alt som ikke synes orginalt. Kikk nøye igjennom det du så sitter igjen med, rens/smør alle kontakter. Husk å se etter varmgang! Så ville jeg sett hva som virker/ikke virker og tatt det derfra. Gamle biler er av og til blitt utsatt for mange reprasjoner fra "flittige" eiere. Og det som ofte går igjen er at det er tidligere reprasjoner som blir fikset på nye kreative måter... Sånn blir det med Ungdosbiler... hvem har vell ikke vært 17-18år Lykke til! Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 jeg fikser el-systemet ditt for 2000kr hvis du kjører bilen til Nydalen i Oslo. nettop solgt forrige prosjektet mitt, så jeg trenger noe annet å leke med på fritiden. og siden system teknikk(mercedes), elektro og feilsøking er spesialiteten min skulle ikke dette ta så lang tid å fikse. hvordan bil er det? til salgs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå