Ancistrus84 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Takk o'store forumadmin Synd jeg sitter bak en proxy med gammal cache så jeg ikke får se den nye lol smilien ennå... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har lagt til 5 nye smilies, og byttet ut lol-smilien Mvh, Amund Det hadde kanskje vært en fordel om smiliesene hadde omtrent samme design. Spesielt lol-smilet skiller seg veldig ut. Farg kjeften på den hvit istedet og bruk samme ansiktsfarge som de andre, så blir det kanskje bedre. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 La oss heller være fornøyd nå, har vel gått i fletta på'n Amund all denne masinga om disse smileyene... Edit: Tror forresten at viss du farger kjeften hvit på denne vil det se ut som tennene til den slik som denne kaninen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Denne :google: synes jeg er å gå litt for langt i google-elsking.. Det er greit at noen av dere moderatorer og mange av oss andre liker google, men å kjøre ensidig google-reklame ville være urettferdig ovenfor alle de andre gode alternativene. Jeg henviser bare til tråden som viser at alle ikke er like google-fan her på forumet. Tips: Hva med å bytte ut ordet "google" i den smileyen med "søk" eller noe i den duren? (kanskje også med link til søkefunksjonen her i forumet.) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hva skal denne forestille foresten? Ser ut som noe overkjørte greier man finner på motorveiene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ser du likte mine forslag. scirocco: "shrug" skal forestille en skal som ikke vet og trekker på skuldrene. Men liker forsatt ikke de phpbb2 smilyene. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ser du likte mine forslag. lurer litt på hvorfor du får med nesten alle dine og ingen andre fikk med sine ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå