LordErr Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 likte disse fra http://www.bilforumet.net/misc.php?action=getsmilies&s wtf damndamn kanskje litt forstyrrende, men de var morsomme Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 mitt ønske:http://www.gamers-forums.com/smilies/cwm/big/bigsmirk4.gif Serriøsitet er så vannskelig... Det er jo en grunn til at de er der da.... :o Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 den stooooore var kanskje litt drøy Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg er frekk nok til å foreslå ett helt nytt sett jeg: Biggrin: Confused: Cool: Eek: mad: Oops: Rolleyes: Sad: Smile: Thumbsdown: Thumbsup: Tongue: Wink: Synes vi skal holde oss til en "stil" jeg. Ser ikke fult så juletre ut da. Er ikke såå stor jobb å lage smiley'er akkurat. Rolleyes'en bør muligens også animeres, selv om animerte smiley kan virke litt bråkete. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ja, og så er også det gode, gamle gliset velkomment tilbake! Helt enig. Det gliset herjer. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Notarget.. Litt off topic, men foreslår at du gjør noe med avataren din. Tror 50x50px er maks. Animasjon er vel også litt fyfy? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 nerde smilie: kanibal smilie : Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Likte de på bilforumet, men med flere smilies kan bli litt usæriøst her. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Eatshorts og Robin B: Når tenker dere at man skal bruke henholdsvis kannibal smileyen og bash smileyen? Eneste bruksområde jeg ser er i flaming og er det noe stort poeng i å oppfordre folk til å starte flame kriger med å gi folk smileyer til den bruken? Lenke til kommentar
normal Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg liker litt sånn smart uttrykk på en måte, øyenbrynene Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Liker ikke smileys i det hele tatt egentlig. Kanskje et lite smil eller to er greit, men noen sinnsyke greier med både det ene og det andre klarer i hvert fall jeg meg fin fint uten. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 RikkyRally sitt avatar bilde burde addes som ny smiley i forumet savner de gode gamle ja! Jeg likte dem bedere Lenke til kommentar
chimera Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 acsii?! Du mener vel ACSI? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 acsii?! Du mener vel ACSI? deezee mener nok ascii ja. ASCII = American Standard Code for Information Interchange "Din" ACSI må vel være "The Association of Christian Schools International" det da? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Synes disse er morsomme, jeg: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Et viktig poeng bør uansett være å, som jeg sa tidligere, beholde de kunstneriske trekkene til de smileyene som allerede er på forumet. Med det mener jeg at alle bør ha samme grunnfarge og være tegnet på samme måte. Forumet er blitt stilrent og virker temmelig gjennomført. Det siste man da trenger er en haug med røde, blå, grønne og rosa smileys. Og for all del, det å legge til nye gir ingen grunn til å fjerne de gamle, uansett hva folk mener om enkelte av dem. Et større utvalg vil aldri skade. Det gir bare mulighet for nærmere presisering av hva en mener. For eksempel passer denne veldig godt som et "nerdeglis" eller hva man skal kalle det. Minner forresten om en professor jeg har hatt.. En kommentar til brille-smileyen. ( 8) ) Denne før få heldekkende briller med litt mindre glans! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har funnet ut at dette scriptet som brukes på forumet nå ikke har med alle smilies som egentlig skal være med... FKS: ..og noen andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 nerde smilie: kanibal smilie : lol - knallbra! Lenke til kommentar
amund Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har lagt til 5 nye smilies, og byttet ut lol-smilien Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå