Gå til innhold

Amund (?) - To smileys ønsket tilbake..


Anbefalte innlegg

Som sagt tidligere her av andre, særlig i det nye forumets begynnelse, savner mange en smiley eller to.

Personlig savner jeg en smiley som ganske enkelt er "snill", en uten det påtatte "kassadame-smilet".

Den smileyen jeg ønsker velkommen, er avbildet under.

smiley.gif

 

Ja, og så er også det gode, gamle gliset velkomment tilbake!

grin.gif

 

Selvsagt bør de tilpasses de andres farge og få det samme kunstneriske preget som resten har.

Dersom rette vedkommende kunne ha fikset dette, vil jeg og sikkert mange andre bli fornøyd.

 

Avslutningsvis får jeg vel legge til at det nye forumet har falt svært godt i smak, samt at grunnen til at jeg la inn "Amund" i emnet, var at slik jeg har forstått sakene, er det han som fikser på forumet. Mulig det er feil, men det er nå i hvert fall slik jeg oppfatter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig, for ikke å snakke om :lol :!! Hva er meningen med den flaprende overleppa? Er vel ingen som ler sånn...! syns :D hadde passet bra som den vanlige :- ) , for den vanlige som er nå ser ut som en slesk bilselger. Så kunne vi heller ha fått inn det gode gamle gliset som :- D !

 

Disse synes jeg er bra, men ikke alle passer helt til koden:

 

:D - Under forutsetning av det blir den "vanlige" smileyen, :- )

 

:-? - Denne er bra, men den er ikke akkurat spørrende. Den gamle : ??? : passer bedre til den oppgaven.

 

:o - Denne er helt grei

 

:wink: - Denne liker jeg!

 

:roll: - Ikke så verst denne heller.

Lenke til kommentar

Kan dere ikke forsette på de trådene som allerede er opprettet om akkurat dette?

Der hadde dere fått svar fra amund at han først skal få orden på templates og "vis siste" og noen andre småting før han ordner med småting slik som smilys

 

 

(Selv om jeg er helt enige med dere ;))

Lenke til kommentar

[*] Yes: yes.gif

[*] Woot: woot.gif

[*] Up: up.gif

[*] Shrug: shrug.gif (vet ikke hva shrug ev skal bli på norsk, men siden man har en engelsk version av forumet så burde :shrug: være med :)

[*] Rofl: roofle.gif

[*] Grumpy: grumpy.gif

[*] Grin: grin.gif (tror du har denne fra før :) )

[*] Google: google.gif er bare så søt :)

[*] erm: erm.gif

[*] bump: bump.gif er litt usikker på denne siden bumping ikke skal gjøres så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...