jillabolla Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei, er på utkikk etter butikker i Bergen, helst i sentrum, som selger digitale kamera fra Olympus, Canon eller Pentax. Japan Photo hadde litt Nikon, men det var det. Noen som har tips? Har Komplett/Flexi-data kameraer stående fremme til allmenn klåing? mvh, Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Oly vet jeg ikke! Men Fotoknudsen på Lagunen og på Nestun har både Canon og Pentax. Fana optikk (på nesttun) har også forøvrig et av de beste utvalgene innenfor Fuji kameraer jeg har sett + Canon tror jeg? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jo....Fana optikk har både Olympus og Fuji! (Har prøvd begge der) Tar du turen til Nesttun har du både Fotoknudsen og Fana optikk innenfor 2 min. gange....da kan du prøve og se Canon, Fuji, Olympus og Pentax! Lenke til kommentar
frb Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Click i Galleriet og på togalm har en del oly og canon ialf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå