Feltherre Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Hei Vil gjerne ha litt konstruktiv krtikk på bildene som jeg tok i Paris. Notre Dame Eiffel Tower Eiffel Tower 2 Edit:Beklager at jeg ikke har bildene inn i postetn,filene ble for store. Takker for alle hjelp Endret 16. juli 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hm. Likte best det av Notre Dame. Likte vinkelen og for så vidt etterbehandlinga. Kunne tenkt meg å sette enda litt meir av kirka, altså at du hadde fått med litt meir nedover. Ikkje så veldig glad i det første av Eiffeltårnet, men nr.2 syns eg var ok. Litt synd med den lyktestolpen. Trur også på det bildet du kunne tjent på å få med heile tårnet. Muligens en smule mørkt, men stilig med kontrastane. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Synes bildet av Notre Dame var fint, men jeg sliter veldig med de utbrente skyene og feileksponeringene på de to siste bildene. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Takk for kontruktiv kritikk. Er det er noen som kan fortelle meg hvordan jeg fjerner utbrente områder i Elements? Tar i gjerne imot andre synspunkter på bildene mine. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bilde 1 og 2 ble for skjevit for meg får ikke perspektivet å virke. Bilde 3 likte jeg, lyktestolpen kunne hværrt fjærnet. Fjerning av utbrenthet, hvis bildet er utbrent er det ikke noe å gjøre med. det eneste som kan gjøres er å lime inn en annen himmel. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Liker også klart Notre Dame best, fordi de voldsomt utbrente skyene blir for mye selv for meg på bildene av Eiffil-tårnet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Å himmel. Hvorfor er det ikke mer av Notre Dame på venste side? Jeg bare elsket bildet helt til øynene mine så HVOR de var kuttet. Sånn ca. midt i et vindu. Men ellers er det et veldig fint bilde. Siste bildet av eiffel-tårnet var og pent, men utbrente skypartier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå