Neppe Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Dere har de 4 annonsene under den øverste banner. Jeg lurte på om det kunne være en idè å legge ut en annonse der dere oppfordrer alle til å oppdatere avatar. Grunnen er jo at mange bruker (blandt annet jeg) avatar til å gjenkjenne brukere. Det er VELDIG mange som ikke har, til og med mange moderatorer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vel, det kan jo hende at de rett og slett ikke vil ha avatar. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jepp, det hender faktisk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Eg kjenner igjen (veldig) mange ved hjelp av avataren. Har eg ikkje sett avataren før, ser eg på den og brukarnamnet og neste gong eg ser avataren, tenkjer det er han/ho. "Å, der er jo Neppe!" tenkjer eg kanskje viss eg ser hans avatar. Sjølv om det ikkje er alle som har lett gjenkjennelege avatarar. Edit: Men kan jo også hende at ikkje alle vil ha avatar. Endret 21. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg vil ha dynamisk avatar, men neeei. [/whine] Bedre med ingen avatar enn en darlig gjort avatar synes na jeg. Men er helt enig med at det er myye enkelere a gjennkjenne folk pa avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg