Gå til innhold

Nytt spel frå Blizzard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer til å gå veldig hardt utover skolearbeidet mitt om D3 og SC2 kommer i samme år.

9084871[/snapback]

da var vi to...

håper sykt på D3!! har vokst opp på det spillet, ligger mye minner og føleser der for ikke å si TIMER. rettelse: måneder!

Endret av 2badle
Lenke til kommentar

Over halvparten av de som lagde Diablo 2(blizzard north) har gått over til andre kompanier som F. eks Flagship studios, og en ganske stor andel av de som lagde Warcraft 3(blant annet prosjekt leder og hoveddesigneren) har også gått over til andre kompanier som F.eks Arenanet.

Tipper nok at det blir et drittspill som skal melke kjøperne, men det er jo lov å håpe :)

Drømmene mine vil aldri gå i oppfyllelse, og hvis de gjør det har de ingen ting med Blizzard sitt nye spill og gjøre :(

1) Flagship studios kjøper rettighetene for Diablo og lager Diablo 3.

2) Lionhead studios kjøper rettighetene til Dungeon keeper fra EA og lager Dungeon keeper 3 :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Camper_killer, nå har jo mange av folkene som var med å lage og designe Starcraft også forlatt Blizzard, men det stoppet dem da ikke fra å annonsere Starcraft II tidligere i år.

Jeg krysser selvsagt fingrene for et nytt spill i Diablouniverset, men det hadde også vært artig med et nytt univers fra Blizzard.

Lenke til kommentar
Camper_killer, nå har jo mange av folkene som var med å lage og designe Starcraft også forlatt Blizzard, men det stoppet dem da ikke fra å annonsere Starcraft II tidligere i år.

Jeg krysser selvsagt fingrene for et nytt spill i Diablouniverset, men det hadde også vært artig med et nytt univers fra Blizzard.

9217235[/snapback]

Yes, og etter det jeg har sett så ser ikke Starcraft ut 2 som et banebrytende spill :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...