Gå til innhold

Nytt spel frå Blizzard


Anbefalte innlegg

Jeg tipper Blizzard holder på med et nytt MMO.

 

Først og fremst er det et smart valg; WoW har gått såpass bra, og Blizzard vet nå at de kan lage suksessfulle, massive onlinespill. I tillegg ser Blizzard etter nye folk til et "next-gen MMO" - og WoW blir ikke nevnt...

 

Link, Link.

9088708[/snapback]

 

Ler av deg. Så du vil se at Diablo franchisen ikke har vært bra? ;)

Blir ikke et nytt mmo spill

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil egentlig ikke se Diablo som MMO, da foretrekker jeg battle.net systemet som var i Diablo 2. Altså å spille med et begrenset antall spillere samtidig. Skader jo ikke hvis antallet økes til kanskje 20.

 

Hvis det blir en MMO blir nok neppe navnet "World of Diablo", får vi da håpe. Men hvis det blir en MMO så må jeg vel prøve det.

Lenke til kommentar

De annonserer ikke et nytt MMO i år. Sikkert ikke neste år heller, til tross for at Vivendi gjerne vil at de skal gjøre alt om til MMOer. En ny expansion til WoW regner jeg med de vil prøve å skape litt blest om, men jeg håper at de også løfter sløret av et eventuelt Diablo 3.

Lenke til kommentar
Jeg tipper Blizzard holder på med et nytt MMO.

 

Først og fremst er det et smart valg; WoW har gått såpass bra, og Blizzard vet nå at de kan lage suksessfulle, massive onlinespill. I tillegg ser Blizzard etter nye folk til et "next-gen MMO" - og WoW blir ikke nevnt...

 

Link, Link.

9088708[/snapback]

 

Ler av deg. Så du vil se at Diablo franchisen ikke har vært bra? ;)

Blir ikke et nytt mmo spill

9089140[/snapback]

 

Har jeg sagt noe som indikerer at jeg synes Diablo er et dårlig spill? :)

 

Tror som sagt at Blizzard vil lage enda et massivt onlinespill. Men om dette nye spillet faktisk er et MMO, gjenstår å se.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Må si jeg er spent på hvilket spill de holder på med. Håper så inderlig det er Diablo 3. Kommer til å bli forbannet hvis det ikke er det.

Lenke til kommentar
Må si jeg er spent på hvilket spill de holder på med. Håper så inderlig det er Diablo 3. Kommer til å bli forbannet hvis det ikke er det.

9097753[/snapback]

 

Tipper det er et brennnytt konsept i samarbeid med Nintendo på wii. Et nytt MMRPG med princess peach som hovedperson. Hun skal sørge for at azerot ikke blir innvadert av de onde orcene og..

 

Eller kanskje ikke.. Tidlig på morgenen! :tease:

Lenke til kommentar
Lead 3D Environment Artist

 

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments. The ideal candidate has experience modeling and texturing assets for a diverse visual range of environments. A solid grasp of form, color, and light for both 2D and 3D art assets is essential. The lead environment artist must have experience leading a team and have a skill in another art task as well (illustration, modeling, texturing, animation, or concept drawing) and be well-versed in related tools -- Maya, Photoshop, etc. The ideal candidate works well in an environment of peers who are passionate about making great games.

 

Denne stillingen ble nylig utlyst på blizzard.com.... og sier for min del at dette blir en diablo-franchise spill evnt. noe lignende sjanger.

Hvorfor i alle dager skulle de ellers legge ut en utlysning om en stilling hvor de beskriver seg selv som lagerne av Diablo 1 og 2? Når de har enda mer kjente spill ute som feks. World Of Warcraft....

9088700[/snapback]

 

Beklager å måtte skuffe deg, men det der er faktisk flere år siden :\ (dvs ikke nylig)

Lenke til kommentar

Måtte det være noe genialt.

Jeg har aldri likt D3, men det er kanskje fordi at jeg ikke fulgte den Diablo 2 Hypen.

Men Blizzard har ALLTID kommet med geniale spill, og ALLE spillene de har releaset har vært kjempesukseèr.

Jeg håper at Warcraft 4 blir laget, fordi at jeg har brukt så utrolig mange timer på å spille det på battle net og andre ting! Jeg elsker fortsatt 3'eren, men mye av det syns jeg trenger en oppussing, og det tror jeg flere hadde satt pris på.

Nei, WC4 eller ny og bedre MMORPG enn WoW (Hvis det er mulig :love: )

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...