efikkan Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg håper mest på Diablo III, uansett så håper jeg at det blir et kvalitetsspill og tilgjengelig for flere platformer (Windows, Mac OS X og Linux). Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Diablo 3. 1 var velykket 2 var enda mer velykket(ffs sluttet med lekser på barneskoln pga 2'a) 3 internt opphypet imellom alle d2\d1 fans! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 dette MÅ være Diablo3! :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 DIABLO 3!! Fy faen hvis det ikke er Diablo 3 denne gangen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) starcraft ghost... 2!!!1!11111oneoneoneonetwo! Endret 16. juli 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Alt annet en D3, eller noe fra diablo universet ville vært en enorm skuffelse for alle.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så lenge det ikke blir mer world of warcraft er jeg fornøyd. Warcraft 4 hadde vært gøy, men helst diablo 3, eller enda bedre. Noe helt nytt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det kommer til å gå veldig hardt utover skolearbeidet mitt om D3 og SC2 kommer i samme år. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Håper på Diablo 3! Jeg vil bli så utrolig glad da! Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Diablo 3! NEI TAKK. Håper det blir et NYTT spill. og Fps spill hadde jo vært tøft Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg lukter noe nytt og orginalt. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tror vi har fått nok FPS de siste åra, det tror jeg de fleste skjønner. Håper på Diablo 3, men som er mere enn bare en oppdatert diablo 2, med masse nytt i forhold til titan quest osv. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har en følelse at det er noe nytt på gang. For min del er det mye mer spennende enn Diablo 3. Bra blir det uansett hva det blir Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det hadde jo vært utrolig spennende med et Morrowind-lignende spill synes jeg. Selvsagt i en alternativ verden, men med en haug referanser til bl.a. middelalderen. Ikke noe veldig sci-fi-saker, men et middelalder RPG med en alternativ tvist. Jeg er bombesikker på at uansett hva Blizzard holder på med nå, vil det bli en slager når det kommer ut om 4-5-6 år! Lenke til kommentar
Varen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Warcraft 4 hadde vært rawt, så lenge det hadde vært like enkelt for hvermann å lage egne maps Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Lead 3D Environment Artist Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments. The ideal candidate has experience modeling and texturing assets for a diverse visual range of environments. A solid grasp of form, color, and light for both 2D and 3D art assets is essential. The lead environment artist must have experience leading a team and have a skill in another art task as well (illustration, modeling, texturing, animation, or concept drawing) and be well-versed in related tools -- Maya, Photoshop, etc. The ideal candidate works well in an environment of peers who are passionate about making great games. Denne stillingen ble nylig utlyst på blizzard.com.... og sier for min del at dette blir en diablo-franchise spill evnt. noe lignende sjanger. Hvorfor i alle dager skulle de ellers legge ut en utlysning om en stilling hvor de beskriver seg selv som lagerne av Diablo 1 og 2? Når de har enda mer kjente spill ute som feks. World Of Warcraft.... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jeg tipper Blizzard holder på med et nytt MMO. Først og fremst er det et smart valg; WoW har gått såpass bra, og Blizzard vet nå at de kan lage suksessfulle, massive onlinespill. I tillegg ser Blizzard etter nye folk til et "next-gen MMO" - og WoW blir ikke nevnt... Link, Link. Endret 17. juli 2007 av djorgen Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Eg trur at det einaste MMO som Blizzard jobber med akkurat nå er expansions til World of Warcraft. Neste blir nok eit lignande Diablo 3. Hadde og vore litt kult med eit nytt Lost Vikings Eg håper på Diablo 3, det gjer mange andre også, og Blizzard veit det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg