Gå til innhold

Nytt spel frå Blizzard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde jo vært utrolig spennende med et Morrowind-lignende spill synes jeg. Selvsagt i en alternativ verden, men med en haug referanser til bl.a. middelalderen. Ikke noe veldig sci-fi-saker, men et middelalder RPG med en alternativ tvist.

 

Jeg er bombesikker på at uansett hva Blizzard holder på med nå, vil det bli en slager når det kommer ut om 4-5-6 år! :p

Lenke til kommentar
Lead 3D Environment Artist

 

Blizzard Entertainment, the developer of Diablo and Diablo II, is looking for a lead 3D environment artist skilled at creating models and texture maps for both architectural and natural environments. The ideal candidate has experience modeling and texturing assets for a diverse visual range of environments. A solid grasp of form, color, and light for both 2D and 3D art assets is essential. The lead environment artist must have experience leading a team and have a skill in another art task as well (illustration, modeling, texturing, animation, or concept drawing) and be well-versed in related tools -- Maya, Photoshop, etc. The ideal candidate works well in an environment of peers who are passionate about making great games.

 

Denne stillingen ble nylig utlyst på blizzard.com.... og sier for min del at dette blir en diablo-franchise spill evnt. noe lignende sjanger.

Hvorfor i alle dager skulle de ellers legge ut en utlysning om en stilling hvor de beskriver seg selv som lagerne av Diablo 1 og 2? Når de har enda mer kjente spill ute som feks. World Of Warcraft....

Lenke til kommentar

Jeg tipper Blizzard holder på med et nytt MMO.

 

Først og fremst er det et smart valg; WoW har gått såpass bra, og Blizzard vet nå at de kan lage suksessfulle, massive onlinespill. I tillegg ser Blizzard etter nye folk til et "next-gen MMO" - og WoW blir ikke nevnt...

 

Link, Link.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar

Eg trur at det einaste MMO som Blizzard jobber med akkurat nå er expansions til World of Warcraft. Neste blir nok eit lignande Diablo 3. Hadde og vore litt kult med eit nytt Lost Vikings :p

Eg håper på Diablo 3, det gjer mange andre også, og Blizzard veit det! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...